1 cm åben... fødsel hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

VNB

onlyme skriver:

Jeg fødte omkring samme tid med min datter,. Men jeg havde dog 1½ cm livmoderhals og var 4 cm åben,. Det tog knap 4 timer før bebs var ude
Men jeg fik også en stikpille 14 timer inden fødslen,.
Men jeg tror det er meget meget meget forskelligt fra person til person
Men held og lykke med det,
Det er så spændende,.

ej hvor ville jeg ønske det kunne gå lige så stækt for mig 

du blev sat igang så? siden du fik en stikpille. 

Jeg mærker stadig plukkeveerne, og en masse "niv" i skeden (eller hvordan man nu lige skal forklare det...) så håber på at der sker noget. 

men har på fornemmelsen at der sikkert godt kan gå lidt tid endnu... forventer at jeg ville have mere ondt hvis det var lige oppe over? 

og mange tak  det er VILDT spændende! det synger jo på sidste vers hvis jeg skal "Nå" det inden jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

VNB

B&J skriver:

så er det bare igang så du ikke går istå ej du skal have en god natsvøn håber jeg så du kan være klar til imorgen hvis det skulle gå mere igang som jeg håber

ja jeg må hellere prøve at få en god søvn i nat - hvis nu  

og tak søde!  du kan tro vi også håber! 

Anmeld

20. december 2012

onlyme

VNB skriver:

ej hvor ville jeg ønske det kunne gå lige så stækt for mig 

du blev sat igang så? siden du fik en stikpille. 

Jeg mærker stadig plukkeveerne, og en masse "niv" i skeden (eller hvordan man nu lige skal forklare det...) så håber på at der sker noget. 

men har på fornemmelsen at der sikkert godt kan gå lidt tid endnu... forventer at jeg ville have mere ondt hvis det var lige oppe over? 

og mange tak  det er VILDT spændende! det synger jo på sidste vers hvis jeg skal "Nå" det inden jul 

Ja jeg blev sat igang da vit vand var gået,.
ork ja, jeg tænkte slet ikke over det er lige op over jul,. Men typisk mig når jeg læser en anden er ved at gå i fødsel/er i fødsel,. Alt står stille,. Men det er jo fordi det er så smukt og spændende. Husk endelig at opdaterer,.!

Anmeld

20. december 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Ihhhhhhh hvor er det spændende og eeeeeej hvor snyd hvis du føder før mig :-)
Har du ellers nogen tegn?

hehe ja det er VILDT spændende! jeg kan næsten heller ikke holde det ud 

blev bare sådan helt glad indvendig da hun sagde at jeg var igang med at åbne mig!  kunne mærke at NU blev jeg da for alvor utålmodig! 

jeg har stadig plukveer som kommer og går, og så niver/jager det en del i skeden.. men har ikke spor ondt som sådan  så jeg tror ærlig talt ikke at det er lige op over... det blir garanteret mandag aften... 

så du kan nå at overhale mig endnu! 

Anmeld

20. december 2012

VNB

onlyme skriver:

Ja jeg blev sat igang da vit vand var gået,.
ork ja, jeg tænkte slet ikke over det er lige op over jul,. Men typisk mig når jeg læser en anden er ved at gå i fødsel/er i fødsel,. Alt står stille,. Men det er jo fordi det er så smukt og spændende. Husk endelig at opdaterer,.!

hehe jamen sådan har jeg det også selv når jeg hører om andre der er ved at gå i fødsel. det er bare så spændende 

skal helt sikkert nok komme med en update. Håber det blir snart 

Anmeld

20. december 2012

Mutti2B

Jeg tror der gik et par uger

Anmeld

20. december 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

hehe ja det er VILDT spændende! jeg kan næsten heller ikke holde det ud 

blev bare sådan helt glad indvendig da hun sagde at jeg var igang med at åbne mig!  kunne mærke at NU blev jeg da for alvor utålmodig! 

jeg har stadig plukveer som kommer og går, og så niver/jager det en del i skeden.. men har ikke spor ondt som sådan  så jeg tror ærlig talt ikke at det er lige op over... det blir garanteret mandag aften... 

så du kan nå at overhale mig endnu! 

Du må igang med rengøring, så der kan sættes lidt skub i tingene :-)
Jeg har den ondeste tyngdefornemmelse og kan bare mærke hvordan han fylder det hele nu... Var ved jordemoder idag og hun ville slet ikke give mig en ny tid, for ud fra hvad jeg fortalte ville jeg slet ikke få brug for den :-)
Men lur mig om vi ikke ligger der mandag aften begge 2 :-)

Anmeld

20. december 2012

M (:

VNB skriver:

Jeg er gravid i uge 39.

Fik idag kørt en strimmel grundet mavekramper. Jordemoderen kunne se at jeg havde "regelmæssige" plukveer med ca 9 mins mellemrum, hun ville derfor gerne undersøge mig indvendigt. 

derefter kunne hun så fortælle at jeg var 1 cm åben og kun havde lige knap 1 cm livmoderhals tilbage. 

men hun kunne jo desværre ikke sige noget om hvor lang tid der vil gå før jeg går i fødsel... det tyder dog på at min krop er godt igang med at forberede sig. 

Er der mon nogen herinde der har erfarringer de vil dele ang. hvor lang tid der gik fra i var 1 cm åben til i var i fødsel?? 

Uha, spændende om han vælger at komme i løbet af weekenden - den lille mand vil jo nødigt glippe sin første jul

Anmeld

20. december 2012

VNB

Mutti2B skriver:

Jeg tror der gik et par uger

ej nej nej... det må du ikke sige?! 

var du også anden gangs fødende? 

Anmeld

20. december 2012

onlyme

VNB skriver:

hehe jamen sådan har jeg det også selv når jeg hører om andre der er ved at gå i fødsel. det er bare så spændende 

skal helt sikkert nok komme med en update. Håber det blir snart 

Krydser også og sender lige en ordenlig omgang ve støv,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.