Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Lusi

MorDk skriver:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Har du et ÆGTE juletræ i stuen eller et KUNSTIGT et?

Vi købte et på en gård. De fældede det for os
Vi sagde vi bare skulle ha et på 150 cm, og det kostede 125 kr.
Vi fik så et rigtig flot et på 2 meter og virkelig bredt.. Vel og mærke til samme pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

MorDk

Vores skønne, hyggelige men kunstige Juletræ ♥

Anmeld

20. december 2012

MorDk

Lusi skriver:

Vi købte et på en gård. De fældede det for os
Vi sagde vi bare skulle ha et på 150 cm, og det kostede 125 kr.
Vi fik så et rigtig flot et på 2 meter og virkelig bredt.. Vel og mærke til samme pris

Utroligt det skal være så dyrt herinde i byen (kgs. Lyngby)

Anmeld

20. december 2012

Koen.

Ægte..

Anmeld

20. december 2012

Hasselnødden

MorDk skriver:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Selvfølgelig et helt naturligt et, kunne aldrig gå på kompromis og købe et uægte. Ikke juletræet!

Der hvor vi købte det - lidt udenfor 7173 Vonge, hvor vi selv fandt og fældede det, kostede det ikke 400kr. Omkring det halve - og vi skal ikke engang fejre jul hjemme, men det står pyntet hele december med lys og glæde

Dog vil jeg tro at havde vi ikke pengene, så ville vi finde på et alternativ, men tror aldrig det ville blive af plastik. Så hellere et andet ægte træ af en art.

Anmeld

20. december 2012

Moma

Vi har et ægte juletræ - men det koster også "kun" 300 kr i Kolding - synes også det er mange penge. Vi fældede selv.

Mine svigerforældre har et kunstigt, og det er blevet rigtigt fint, efter det er blevet pyntet.

Anmeld

20. december 2012

Lusi

MorDk skriver:

Utroligt det skal være så dyrt herinde i byen (kgs. Lyngby)

Det er jo fordi i ik har så mange af dem derinde hehe

Anmeld

20. december 2012

Dinna88

helt sikkert ikke plastik Det synes jeg slet ikke er det samme for mig.

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Vores skønne, hyggelige men kunstige Juletræ ♥

Lidt positive tanker fra mig til dig

Jeg synes det er super fint - og godt alternativ  Og er sikker på Victor elsker det - og det er det vigtigst

Anmeld

20. december 2012

Benjamins'mor

Vi har aldrig juletræ, vi holder aldrig jul hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.