Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.769 visninger
86 svar
0 synes godt om
19. december 2012

MorDk

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Har du et ÆGTE juletræ i stuen eller et KUNSTIGT et?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Clisolka

MorDk skriver:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Må ærligt indrømme at vi intet har i år 

Hverken min kæreste eller jeg går så meget op i det, så jeg kunne sagtens finde på at købe et af plastic 

Anmeld

19. december 2012

Fenja09

MorDk skriver:

Uhh kunne aldrig drømme om at købe et juletræ i plastik, så hellere undvære...

Så ja når vi har juletræ så er det et ægte grantræ, der dufter, fylder og taber nåle

/Fenja

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Uhh kunne aldrig drømme om at købe et juletræ i plastik, så hellere undvære...

Så ja når vi har juletræ så er det et ægte grantræ, der dufter, fylder og taber nåle

/Fenja

Jamen jeg kan godt forstå dig! Slet ikke noget der! Ville også helst have et ÆGTE træ... Men sådan blev det altså IKKE i år!

Anmeld

19. december 2012

Valle81

Vi har en kæmpe Normannsgran

Vi er også vildt nærrig når det kommer til træ, men vi tager ud på en gård og falder selv og har givet 200 kr for et kæmpe træ, det er 2meter og 20 cm

Anmeld

19. december 2012

B&J

vi har et ægte træ det kostede 180kr

vil gerne have et ægte men også fordi de er så billede og flotte

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Valle81 skriver:

Vi har en kæmpe Normannsgran

Vi er også vildt nærrig når det kommer til træ, men vi tager ud på en gård og falder selv og har givet 200 kr for et kæmpe træ, det er 2meter og 20 cm

JA! Det er jo det man burde gøre! Men det har vi ikke lige haft tid/overskud til. ÆV!

Anmeld

19. december 2012

Fenja09

MorDk skriver:

Jamen jeg kan godt forstå dig! Slet ikke noget der! Ville også helst have et ÆGTE træ... Men sådan blev det altså IKKE i år!

Jeg tænker også lidt, hvor kigger du juletræer henne? For det skal godt være et meget stort juletræ, hvis det skal koste 400 kr der hvor vi henter. Sidste år gav vi 250 kr og det gik til lige under loftet - siger dig måske ikke så meget, men vi har RIGTIG højt til loftet.

Man kan også vælge at fælde dem selv, det koster lidt mindre

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Jeg tænker også lidt, hvor kigger du juletræer henne? For det skal godt være et meget stort juletræ, hvis det skal koste 400 kr der hvor vi henter. Sidste år gav vi 250 kr og det gik til lige under loftet - siger dig måske ikke så meget, men vi har RIGTIG højt til loftet.

Man kan også vælge at fælde dem selv, det koster lidt mindre

Ok... må ærligt indrømme at vi ikke har fået kigget så mange steder. Der vi kiggede var der ikke mange tilbage som var pæne og dem vi overvejede... kostede 350-400 kr.

Anmeld

19. december 2012

Fenja09

MorDk skriver:

Ok... må ærligt indrømme at vi ikke har fået kigget så mange steder. Der vi kiggede var der ikke mange tilbage som var pæne og dem vi overvejede... kostede 350-400 kr.

Ok, og hvad måtte du give for det af plastik? Har ingen anelse om hvad sådan noget koster - og hvor stort er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.