Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Lady Marion <3

Nej jeg har ikke kunstigt juletræ , men helt ærligt , er det ikke mest for ungernes skyld man slæber træet ind i stuen ??  Og er de ikke ligeglade med om det er plast eller gran ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

ghf

hjemme hos os har vi kun et mellemlille kunstigt juletræ det har vi haft 3 år i træk. og igen iår da vi os synes at juletræer er for dyre. da vi har få penge at gøre med, men det skal nok blive en fantastisk god jul. udenset.... 

Glædelig jul til dig og din familie

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

Lady Marion <3 skriver:

Nej jeg har ikke kunstigt juletræ , men helt ærligt , er det ikke mest for ungernes skyld man slæber træet ind i stuen ??  Og er de ikke ligeglade med om det er plast eller gran ??

Anmeld

20. december 2012

FrkZier

MorDk skriver:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Har du et ÆGTE juletræ i stuen eller et KUNSTIGT et?

vi købte sidste år et plastik juletræ i Bilka, og når der var kommet pynt på osv kunne man altså virkelig ikke se at det ikke var ægte - og det var så meget nemmere, det fældede ikke eller noget, og efter jul pakkede vi det sammen og smed det i kælderen

Anmeld

20. december 2012

christina92

christina92 skriver:

Der står et ægte juletræ i stuen

Men jeg snyder også lidt ved at min far er juletræesproducent så jeg smutte bare en tur på marken og vælger lige præcis den jeg gerne vil have

Ville også lige vise mit fine træ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Her er det mindst lige så meget for vores andres skyld, jeg ville tude hvis jeg skulle se på et kunstigt træ.. Så kan det se nok så virkeligt ud, men bare tanken om at det er plastic

Det SVINER når man slæber det ind, og senere ud igen, og det er røvbesværligt, men det hører julen til i mit hoved

Anmeld

20. december 2012

Janni.

Her har vi et genbrugs træ i år. Min dejlige søster og hendes kæreste havde købt juletræ, men da de holder jul udenbys, spurgte de om vi ikke ville have deres træ. Det sagde vi ja til,  ellers skulle træet holde jul alene

Anmeld

20. december 2012

Koen.

Janni. skriver:

Her har vi et genbrugs træ i år. Min dejlige søster og hendes kæreste havde købt juletræ, men da de holder jul udenbys, spurgte de om vi ikke ville have deres træ. Det sagde vi ja til, træet ellers skulle holde jul alene

Ja stakkels efterladte juletræ

Anmeld

20. december 2012

Janni.

Lærke&Liam. skriver:

Ja stakkels efterladte juletræ

Ja det er da SYND! Selv et træ har følelser.

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Her er det mindst lige så meget for vores andres skyld, jeg ville tude hvis jeg skulle se på et kunstigt træ.. Så kan det se nok så virkeligt ud, men bare tanken om at det er plastic

Det SVINER når man slæber det ind, og senere ud igen, og det er røvbesværligt, men det hører julen til i mit hoved

Vi har nu også et rigtigt træ hvert år og det er hyggeligt   Havde jeg ikke børn så tror jeg nu ikke jeg gad   Men det hører da julen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.