Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: BILLEDE !!
BILLEDE !!
JAJA men tager nok først et juleaften med alle gaverne under hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: JAJA men tager nok først et juleaften med alle gaverne under hihi
Så må jeg tage bilen, køre hjem til Jer, finde et langt stykke tov og klatre op på 2. sal (godt I har altan) - og så må jeg smugkigge ind af vinduet
Nadia&Daniel skriver: Så må jeg tage bilen, køre hjem til Jer, finde et langt stykke tov og klatre op på 2. sal (godt I har altan) - og så må jeg smugkigge ind af vinduet
GRINER!!!!
Du kan også bare komme forbi ♥ Hihi... dog har vi lidt travlt disse dage... *SUK*
Nadia&Daniel skriver: Mine svigerforældre har også set på juletræer til 3-400.-
Mine svigerforældre har også set på juletræer til 3-400.-
De må da være vildt store så
Kunne ikke finde på at købe et plastic, så hellere undvære
Vi giver 100-200 kr hos en privat et eller andet sted..
Baagøe skriver: De må da være vildt store så
Ikke dem vi kiggede på!! De var ikke mere end 1.60 - 1.80 høje...
Ikke større end sidste år (250.-) Men ved ikke hvor de har kigget - vi spare juletræet væk hver år (indtil videre)
MorDk skriver: GRINER!!!! Du kan også bare komme forbi ♥ Hihi... dog har vi lidt travlt disse dage... *SUK*
Vi må lige have en date INDEN jeg starter job, ellers tager vi en kop kaffe i opgangen (jeg kan godt drikke hurtigt)
Nadia&Daniel skriver: Vi må lige have en date INDEN jeg starter job, ellers tager vi en kop kaffe i opgangen (jeg kan godt drikke hurtigt)
NO way!!! Ikke i opgangen!
Men altså... JA efter jul INDEN nytår søde!
MorDk skriver: NO way!!! Ikke i opgangen! Men altså... JA efter jul INDEN nytår søde!
Så kan vi altid nyde lugten af røg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128