Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Victoria2013

Vi har ikke noget juletræ, da vi aldrig har holdt jul hjemme, men kan da forestille mig vi skal have juletræ når den lille kommer... så ens barn også vokser op med det

Og tror næppe det bliver kunstigt hér... helt ærligt, det er én gang om året den udgift er der... "Det ER jo kun jul én gang om året"... så tror jeg nok vi kan punge de 2-400 kr ud det nu koster at købe et juletræ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Vi har nu også et rigtigt træ hvert år og det er hyggeligt   Havde jeg ikke børn så tror jeg nu ikke jeg gad   Men det hører da julen til

Hehe sådan er vi jo forskellige Vi havde også træ inden vi fik Maria, men hun er jo også kun 3 år

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Kia2013 skriver:

Vi har ikke noget juletræ, da vi aldrig har holdt jul hjemme, men kan da forestille mig vi skal have juletræ når den lille kommer... så ens barn også vokser op med det

Og tror næppe det bliver kunstigt hér... helt ærligt, det er én gang om året den udgift er der... "Det ER jo kun jul én gang om året"... så tror jeg nok vi kan punge de 2-400 kr ud det nu koster at købe et juletræ

Sådan har jeg det også, så hellere spare på andre områder

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Hehe sådan er vi jo forskellige Vi havde også træ inden vi fik Maria, men hun er jo også kun 3 år

Nu har jeg jo haft børn i 20 år  så har haft juletræ i 20 år ,, undtagen hvis vi ikke skulle holde jul hjemme .. Min store dreng og jeg er allergiker så kan max have træet inde 2-3 dage , så har ikke magtet det hvis ikke vi skulle bruge det

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Nu har jeg jo haft børn i 20 år  så har haft juletræ i 20 år ,, undtagen hvis vi ikke skulle holde jul hjemme .. Min store dreng og jeg er allergiker så kan max have træet inde 2-3 dage , så har ikke magtet det hvis ikke vi skulle bruge det

Ja det er jo det jeg ved

Altså jeg VIL have juletræ og elsker det, men det er ude inden nytårsaften.. Så er det nok

Anmeld

20. december 2012

Isabella_mor

vi har et kunstigt.. og det er kun 50 cm højt og ganske fint...

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Ja det er jo det jeg ved

Altså jeg VIL have juletræ og elsker det, men det er ude inden nytårsaften.. Så er det nok

Da jeg var barn havde vi træet inde til et par dage efter nytår , syntes det var så hyggeligt

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Da jeg var barn havde vi træet inde til et par dage efter nytår , syntes det var så hyggeligt

Det gad jeg nok også hvis vi have et hjørne eller noget hvor det kunne stå, men nej det står MIDT i stuen og fylder ret meget

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Det gad jeg nok også hvis vi have et hjørne eller noget hvor det kunne stå, men nej det står MIDT i stuen og fylder ret meget

Vi har egentlig pladsen ,, vi skal hente og pynte på lørdag   så hyggeligt , elsker julen

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Vi har egentlig pladsen ,, vi skal hente og pynte på lørdag   så hyggeligt , elsker julen

Vi henter og pynter vist søndag.. Ja det er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.