Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

serinasmor

MorDk skriver:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Har du et ÆGTE juletræ i stuen eller et KUNSTIGT et?

Vi har en enebærbusk på 120 cm (fra gulv)i potte

Jeg havde en veninde på besøg der ikke kan tåle gran .. hun var her i 5 dage (så der kunne vi ikke lige have et alm) vi VILLE have et i potte .. for vi skal ikke holde jul her og så ville jeg gerne have det stående hele december og det endte med jeg ikke kunne finde et gran i potte som jeg gad at betale for .. dagen efter ringede veninden at hun gerne ville på besøg .. heldigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Ok, og hvad måtte du give for det af plastik? Har ingen anelse om hvad sådan noget koster - og hvor stort er det?

1.80 højt og vi gave 170 kr.

Anmeld

19. december 2012

Fenja09

MorDk skriver:

1.80 højt og vi gave 170 kr.

Ok, så sparede i da lidt på det

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Ok, så sparede i da lidt på det

Ja! Men folk der siger at kunstige juletræer ikke "fælder" LYVER!! HAHA OMG har "nåle" all over!

Anmeld

19. december 2012

Nadia&Daniel

BILLEDE !!

Anmeld

19. december 2012

Pige2009

MorDk skriver:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Kunne aldrig finde på at købe et kunstigt. Vi skulle give 200 kr. for et i år, så jeg synés 400 kr. lyde. Af meget

Anmeld

19. december 2012

Nadia&Daniel

Baagøe skriver:

Kunne aldrig finde på at købe et kunstigt. Vi skulle give 200 kr. for et i år, så jeg synés 400 kr. lyde. Af meget

Mine svigerforældre har også set på juletræer til 3-400.-

Anmeld

19. december 2012

Fenja09

Nadia&Daniel skriver:

BILLEDE !!

Anmeld

19. december 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Vi har et rigtigt .. Det har vi altid ..

Men vi får det også gratis , bare vi selv vælger det og fælder det .. I år har vi så valgt det største af dem alle !!

Men vi skal også holde jul her med begge vores famlier og vi skal danse rundt om træet , så gider jeg ikke ha et af plastik ...

Anmeld

19. december 2012

Troldemommi

Vi har ikke et juletræ, og skal heller ikke have et, vi er ikke hjemme hele julen så syntes det er lidt spild

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.