Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Ikke dem vi kiggede på!! De var ikke mere end 1.60 - 1.80 høje...

Hold da op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Ikke større end sidste år (250.-) Men ved ikke hvor de har kigget - vi spare juletræet væk hver år (indtil videre)

Gør vi også, når vi ikke holder jul hjemme

Anmeld

20. december 2012

MorDk

Vi har ikke noget juletræ, da vi aldrig har holdt jul hjemme, men kan da forestille mig vi skal have juletræ når den lille kommer... så ens barn også vokser op med det

Og tror næppe det bliver kunstigt hér... helt ærligt, det er én gang om året den udgift er der... "Det ER jo kun jul én gang om året"... så tror jeg nok vi kan punge de 2-400 kr ud det nu koster at købe et juletræ

Ja men det er jo en priotering. Vi har prioteret anderledes i år. Ungerne får en extra gave hver og vi har købt lidt extra godter ind (for de sparet penge) Et ÆGTE juletræ er smukt og skønt. Er selv vokset op med det. Er dog sikker på mine børn og os voksne får en skøn aften trods et kunstigt træ  jeg har ihvertfald ikke tænk mig at sætte mig ned og tude...  Ja det er én gang om året den udgift er der... men husk på det er én udgift ud af mange i løbet af december måned og til selve juleaften!

Anmeld

20. december 2012

Savannah

Vi har et kunstigt juletræ iår, vi skal nemlig ikke holde jul hjemme og vigtigst af alt, er der ingen børn i år. Jeg synes det er skønt med et ægte juletræ, vores kunstige træ blev købt af nød for 2 år siden - der var ganske udsolgt! Havde svært ved at acceptere det, men nu ser vi og jeg det som et ganske godt og på længere sigt, ressourcesparende alternativ.

Anmeld

20. december 2012

skønneunger

For første gang nogensinde har jeg i år et kunstigt juletræ, er træt af at give mellem 350-450 for et træ der bliver tørt meget hurtigt, vi kan godt lide at købe træ i starten af december 

og uden bil og ingen køre muligheder bliver vi nødt til at købe et træ hvor vi bor (københavn) og de er altså dyre herinde 

jeg har altid sagt fanme nej om jeg skal have et kunstigt træ, men googlede så rundt og fandt et jeg kunne lide skulle dog af med omkring 1200 kr men det er 210 højt og bare kanonflot! nej det dufter ikke af gran og det er det værste men har i stedet små grene med gran liggende plus dekorationer.

min astma havde det heller ikke særligt fedt med juletræ så længe i stuen men har bare ville have træ hvert år 

Anmeld

20. december 2012

skønneunger

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg har et ægte træ i stuen..

MEN.. Jeg overvejer MEGET kraftigt at jeg næste år investerer i et GODT kunstigt et herfra: http://www.kunstigejuletraeer.dk/luksus-traeer.html

Det er godt nok mange penge at smide efter et plastik træ, men når jeg tilgengæld skal give 250 kr for et rigtigt et hver evig eneste år så er træet jo hurtigt tjent hjem..

Vores ser sådan her ud i år.. Alle farverne er udelukkende for min drengs skyld :p

Jeg købte mit træ derfra i starten af december i år, og havde det 3 dage efter og det er bare så flot! du får virkelig meget for pengene.

vi har den der hedder New York Deluxe

Anmeld

21. december 2012

Aabye

skønneunger skriver:

Jeg købte mit træ derfra i starten af december i år, og havde det 3 dage efter og det er bare så flot! du får virkelig meget for pengene.

vi har den der hedder New York Deluxe

Vil du ikke tage et billede af dit træ? Også helt tæt på så jeg kan se hvordan grenene ser ud?

Anmeld

22. december 2012

skønneunger

Line - med 2 boblinger skriver:

Vil du ikke tage et billede af dit træ? Også helt tæt på så jeg kan se hvordan grenene ser ud?

billedet af hele træet er rimelig sløret det ville ikke blive godt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2012

Aabye

skønneunger skriver:

billedet af hele træet er rimelig sløret det ville ikke blive godt.

Ej det er da faktisk hammer flot.. Sådan et tror jeg at jeg bliver nød til at købe til næste år Hihi..

Anmeld

22. december 2012

skønneunger

Ej det er da faktisk hammer flot.. Sådan et tror jeg at jeg bliver nød til at købe til næste år Hihi..

ja det er faktisk ret naturtro grene, selvfølgelig er et rigtigt aldrig så perfekt i formen men jeg er nu blevet rigtig glad for mit det bedste er også bare der ingen huller er i træet altså mange gange synes man lige der mangler lidt pynt et sted men så mangler der en gren her rykker du bare rundt på dem som det passer dig.

og farven er altså også rigtig god, meget naturtro farve også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.