Kunstigt juletræ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Så kan vi altid nyde lugten af røg

Ewwww!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Aabye

Jeg har et ægte træ i stuen..

MEN.. Jeg overvejer MEGET kraftigt at jeg næste år investerer i et GODT kunstigt et herfra: http://www.kunstigejuletraeer.dk/luksus-traeer.html

Det er godt nok mange penge at smide efter et plastik træ, men når jeg tilgengæld skal give 250 kr for et rigtigt et hver evig eneste år så er træet jo hurtigt tjent hjem..

Vores ser sådan her ud i år.. Alle farverne er udelukkende for min drengs skyld :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2012

Lunae

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Har du et ÆGTE juletræ i stuen eller et KUNSTIGT et?

Vi har et ægte juletræ! Hvert år fælder vi selv - det er tradition! Det koster 200 kr og er nok 2 meter højt op til stjernen

Derudover har Camille et lille plasticjuletræ på sit værelse, hvor julemanden hver dag ligger en pakke under

Anmeld

20. december 2012

Lunae

Her er vores juletræ - kan desværre ikke vende billedet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2012

VIPpigen

Vi har hjemme ved min mor de sidste mange år måtte ty til kunstig juletræ. Den eneste grund til dette var at jeg havde pollenallergi der sagde spar 2... Fra jeg kom ind i hjemmet, til øjnene var hævet gik under 2 min. Så imod min vilje måtte vi overgive os til et kunstigt. 

Min mor fandt et fantastisk flot et i Polen, og du kan slet ikke se det er kunstigt.

efter jeg blev gravid med Lilje har det dog været minimal med pollenallergi. Tidligere startede min pollensæson i februar, sluttede i oktober, og startede igen i december. Jeg fik stik ved lægen fordi piller, næsespray, og øjendråber ikke funkede. Nu i år har jeg i under en måned måtte dryppe øjnene, og det var lige i højsæsonen.

i år skal vi holde jul ved svigerfamilien, og de har alm juletræ,og IHF, det er altså bare anderledes

Anmeld

20. december 2012

M (:

I år er jeg gået imod ALLE mine principper og har købt et kunstigt juletræ! Men NEJ! Vil ikke give 400 kr for et juletræ!! Så det blev af plastik...! Efter at have fået det pyntet osv. ser det ganske fint ud! Men alligevel...

Vi har et ægte hos min mor - fik et rigtig fint Normannsgrantræ på 1.80-2.00 meter for knapt 200 kr. (:

Den Normanssgran vi har derhjemme fik vi gratis - det gør vi hvert år, fordi min svoger sælger juletræer med spejderne hver december måned (:

Anmeld

20. december 2012

MorDk

Lunae skriver:

Her er vores juletræ - kan desværre ikke vende billedet

Hvor er det bare flot! Der er ikke noget så kønt som et ÆGTE træ!

Anmeld

20. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har et rigtigt juletræ - kunne aldrig drømme om, at købe et kunstigt. Det er så hyggeligt med duft af gran og at det taber lidt nåle samtidig med, at det står med alt sit julepynt.

Anmeld

20. december 2012

christina92

MorDk skriver:

Der står et ægte juletræ i stuen

Men jeg snyder også lidt ved at min far er juletræesproducent så jeg smutte bare en tur på marken og vælger lige præcis den jeg gerne vil have

Anmeld

20. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Vi har et ægte. Heldigvis bor vi på landet, så vi slap med 150 kr for er fiiiint juletræ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.