jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Meget tidligt Ja det var bare en bobel eller to jeg mærkede...

Mærkede spark fra Silas da jeg var omkring 16 uger henne og med lillemanden i mavsen mærkde jeg tydelige spark i uge 14 Og nu her kan både manden mærke lillemanden og vi kan også se ham bevæge sig derinde, det har vi kunnet i et par uger nu.. På trods af at jeg er overvægtig... Jeg har nogle børn der psarker igennem når det er hehehe

har svært ved at forstille mig de bobler der, men der kommer jo nok

hvor langt er du henne nu?

ja man må da sige de sparker til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Jeg var omkring 19+ ? da jeg mærkede det for første gang Dem der påstår de har mærket det så tidligt og ja jeg mener påstår må ha misforstået noget for man kan intet mærke når bebs kun er få cm

Eller også er de meget bevidste om deres krop...?

Jeg påstår bestemt ikke at jeg har mærket mine tidligt, det er noget jeg virkelig mener...

Anmeld

14. oktober 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

hehe okaj, har bare for det meste hørt at boblerne kommer først, men ja der er jo altid undtagelser

Haha ja der er nogle som ikke mærker boblerne - jeg er en af dem. Jeg vidste ikke hvad det var folk snakkede om 

Anmeld

14. oktober 2012

Muhmi

har svært ved at forstille mig de bobler der, men der kommer jo nok

hvor langt er du henne nu?

ja man må da sige de sparker til

Ja, det er også svært at lægge mærke til, hver gang jeg har mærket bobler har jeg ligget helt stille uden at tænke på at jeg skulle mærke noget, så derfor er det underligt når man mærker det ud af det blå

Og jeg er 23+ henne nu

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Haha ja der er nogle som ikke mærker boblerne - jeg er en af dem. Jeg vidste ikke hvad det var folk snakkede om 

haha - bobler.. hvad?  

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Ja, det er også svært at lægge mærke til, hver gang jeg har mærket bobler har jeg ligget helt stille uden at tænke på at jeg skulle mærke noget, så derfor er det underligt når man mærker det ud af det blå

Og jeg er 23+ henne nu

jeg tænker tit, hvordan det følels med bobler? har jo aldrig prøvet det før så har ikke noget at sammenligne med, men regner nu ikke med der sker noget før om et godt stykke tid, er kun i 12 uge nu

Anmeld

14. oktober 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

haha - bobler.. hvad?  

Haha ja lige præcis - jeg så sådan her ud når folk spurgte om jeg havde mærket noget til dem 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Haha ja lige præcis - jeg så sådan her ud når folk spurgte om jeg havde mærket noget til dem 

haha ku lige se det for mig

Anmeld

14. oktober 2012

Muhmi

FrkZier skriver:

jeg tænker tit, hvordan det følels med bobler? har jo aldrig prøvet det før så har ikke noget at sammenligne med, men regner nu ikke med der sker noget før om et godt stykke tid, er kun i 12 uge nu

Okay

Men ja, enten som en bobel eller som om der er noget der kilder dig på indersiden af maven

Kan ikke rigtig beskrive det anderledes..

Nogle mærker det, andre ikke

Min mor mærkde også min storebror og mig ret tideligt

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Okay

Men ja, enten som en bobel eller som om der er noget der kilder dig på indersiden af maven

Kan ikke rigtig beskrive det anderledes..

Nogle mærker det, andre ikke

Min mor mærkde også min storebror og mig ret tideligt

har ofte hørt beskrivelsen at det følelses som en lille fisk der svømmer rundt jeg tænker bare, hvordan ved man det er sådan det følels? det vel de færreste der har haft en guldfisk til at svømme rundt inde i  maven

så i nok bare hurtige i din familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.