Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: har svaret senere end uge 22, da jeg først mærkede liv omkring uge 23-24 pga. jeg mærkede det så sent, var en bagud vendt livmoder
har svaret senere end uge 22, da jeg først mærkede liv omkring uge 23-24 pga. jeg mærkede det så sent, var en bagud vendt livmoder
når ja det har jeg faktisk godt læst nogen der har snakket om herinde men tak fordi du gad dele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Haha, jeg har! Men har ikke mærket den endnu..
Haha, jeg har! Men har ikke mærket den endnu..
haha stakkels guldfisk
FrkZier skriver: Hej tøser jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang? jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var
Hej tøser
jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang?
jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt
Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var
Krussedulle skriver: I første graviditet var jeg 15+0 der startede de der små puf
I første graviditet var jeg 15+0 der startede de der små puf
det var da også dejlig tidligt i forhold til mange der skal op over de 20 uger
FrkZier skriver: jeg læser mange graviditetstkalendre osv- og der står de fleste steder at man som første gang skal regne med at mærke liv omkring uge 20 og som 2 gangs hvis man er heldig omkring uge 15
jeg læser mange graviditetstkalendre osv- og der står de fleste steder at man som første gang skal regne med at mærke liv omkring uge 20 og som 2 gangs hvis man er heldig omkring uge 15
det passede meget godt på mig. omk uge 20 første gang og omk uge 14 2. gang...
FrkZier skriver: haha stakkels guldfisk
Ja, det er synd
Jeg mærkede liv i uge 16+
FrkZier skriver: det var da også dejlig tidligt i forhold til mange der skal op over de 20 uger
Første gang mærkede jeg det første lille spark i 16. eller 17. uge. Bobler mærkede jeg ikke noget til.
Denne gang har jeg mærket boblerne fra uge 11-12 stykker, tror jeg. Og spark/puf fra omkring uge 14.
Krussedulle skriver: Ja, det var så fantastisk! Kan huske præcis hvor jeg var, og hvad kl var
Ja, det var så fantastisk! Kan huske præcis hvor jeg var, og hvad kl var
hehe det må også være en stor oplevelse! glæder mig til selv at opleve det en dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128