Kæresten vil ikk have barnet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Bassemor<3

Benjamins'mor skriver:

Self er han i sin gode ret til det.

Og jeg synes faktisk ikke mænd burde betale børne bidrag, hvis ikke de ønsker barnet. Det er ihvertfald min mening.

Men hvis hun ved chancen for han smutter er der, burde hun overveje hvad hun vil.
1) få barnet og risikere han smutter.
2) få en abort så han bliver.

Vælger hun nr. 2, ja så er min personlige mening at så er hun heller ikke klar til at blive mor.

Er meget enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Benjamins'mor

Bassemor<3 skriver:

Er meget enig

Men det jeg mener, er bare, at hvis hun vil have barnet skal hun beholde det, om han smutter eller ej. Det er jo så hans valg, og vi kan jo ikke råde hende til hvad han skal vælge.
Tror det havde været noget andet hvis han havde lavet tråden.

Men igen, det er hans valg, og er han ikke klar til at blive far, så er det helt fair at han smutter.

Det er bedre at være alene mor, end at bo sammen med en som alligevel ikke gider.

Anmeld

9. oktober 2012

Sabsy

Jeg ville lytte til mit hjerte.
Det er jo udelukkende dig der bestemmer.

Ehm.. Ja det er udelukkende hende der bestemmer hvis det var helligånden der havde gjort hende gravid..

Men idet der OGSÅ er en far (om han vil det eller ej) er man to om at tage den beslutning..
Jeg synes det er egoistisk handling hvis ikke man tænker på modparten også..

Prøv og vend den om - du vil ikke have et barn og er ikke klar, men din kæreste vil gerne og hun beslutter sig at beholde det.. Det lyder til at være en fed situation at stå i, synes du ikke?

Til TS:
Jeg ved ikke havd du skal gør, men du skal have et kram..
Tanker herfra

Anmeld

9. oktober 2012

Benjamins'mor

Bubbes skriver:

Ehm.. Ja det er udelukkende hende der bestemmer hvis det var helligånden der havde gjort hende gravid..

Men idet der OGSÅ er en far (om han vil det eller ej) er man to om at tage den beslutning..
Jeg synes det er egoistisk handling hvis ikke man tænker på modparten også..

Prøv og vend den om - du vil ikke have et barn og er ikke klar, men din kæreste vil gerne og hun beslutter sig at beholde det.. Det lyder til at være en fed situation at stå i, synes du ikke?

Til TS:
Jeg ved ikke havd du skal gør, men du skal have et kram..
Tanker herfra

Hvis du havde læst mine andre svar, vidste du hvad jeg mente.
Så du kan læse dem hvis du vil, men gider ikke forklare min mening igen.

Anmeld

9. oktober 2012

Musen5

Baagoe skriver:

Jeg er en 17 årig pige der for nulig er blevet gravid. jeg er i 7 uge, siger min læge og venter svar fra sygehuset. Jeg er rigtig meget imod abort og har jeg været efter at min mor også er det. Jeg fandt ud af at jeg var gravid da jeg var ca 5 uger henne. 

Jeg har snakket meget med min kæreste og med mine forældre og hans forældre omkring det med at beholde det eller få en abort. Både min kæreste og hans forældre og mine forældre siger at jeg skal have en abort.
Jeg har været rigtig ked af det fordi det ikke er det jeg ønsker. Jeg vil meget gerne beholde barnet, men jeg tør ikke sige det til dem fordi jeg er bange for at mine forældre bliver sure på mig og at min kæreste går fra mig.
Jeg har været sammen med ham nu i 7 måneder og han har altid sagt at han vil være der for mig uanset hvad der sker. Han vil ogs gerne være der hvis jeg får en abort men han er i tvivl hvis jeg beholder det.

Er der nogen der ved hvad man kan gøre i sådan en situation? 

Har stået i nøjagtigt samme situation (var dog 19). Fik en abort og har fortrudt det lige siden.

Lyt til dit hjerte og så kan bor, far, kæreste og svigerfamilie ellers rende og ski....

Det er dit valg og din krop.

Lyt til hvad du vil og vær sikker på at du ikke fortryder.

ALt mulig held og lykke med hva du en vælger

/Mette

Anmeld

11. oktober 2012

Baagoe

Tak for alle jeres svar 

Det har gjort indtryk.

Har snakket med min kæreste om det og har valgt at beholde barnet. Skal på sygehuset imorgen til scanning. 

Glæder mig så meget 

Anmeld

14. oktober 2012

Risen

Baagoe skriver:

Tak for alle jeres svar 

Det har gjort indtryk.

Har snakket med min kæreste om det og har valgt at beholde barnet. Skal på sygehuset imorgen til scanning. 

Glæder mig så meget 

Stort tillykke! Jeg håber det går dig godt fremover..

Anmeld

14. oktober 2012

Muhmi

Baagoe skriver:

Tak for alle jeres svar 

Det har gjort indtryk.

Glæder mig så meget 

Vil han så også være der??

Anmeld

14. oktober 2012

baby012

Stort tillykke  

Anmeld

14. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Du skal have en kæmpe krammer

Og bagefter kan jeg kun sige at du for alt i verden ska lytte til dit hjerte .. Med dit hjerte i brug vil du få 100% dit endelige ønske.
Vær ærlig, fortæl at du ønsker barneg og handel ud fra det- hvis det er det du ønsker. Hverken dine forældre, hans eller ham selv kan bestemme hvad du skal vælge...
Endnu et stort knus til dig
Og al held og lykke....
-Louise Vous, mor som 18 årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.