Kæresten vil ikk have barnet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Pige2009

Marts<3 skriver:

Jeg må desværre melde, at jeg er dybt forarget... 16 og skal have barn WOW! 

Jeg er 26, har kæreste, bolig, penge osv! Og jeg syntes fandme det kan skære tænder til tider. Der kommer tider hvor det er så pisse hårdt og træls! Og er man 16 år i den situtation, så må det være 1 milliard gange værre. Mentalt især! Og jeg har endda alle rammerne for at det bare skal være fjong! Men det er det bare ikke altid!

Og stakkels din kæreste...  

Ja, det er min mening. 

Læs lige hele tråden Kæresten er med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Carina:-)

Baagoe skriver:

Tak for alle jeres svar 

Det har gjort indtryk.

Har snakket med min kæreste om det og har valgt at beholde barnet. Skal på sygehuset imorgen til scanning. 

Glæder mig så meget 

Held og lykke med det hele.

Min kæreste og jeg var 16 og 17 da jeg stod med en positiv test.

Livet kan være knaldhårdt med en baby når man er så ung.

Og dengang var der slet ikke alt det støtte der er idag til unge forældre.

Men lang historie kort.

Vi har idag 7 børn,jeg er selvstændig og han har en god ledendestilling.

At få børn tidligt er ikke ensbetydende med at man står til et liv på evig off forsørgelse.

Det kan godt lade sig gøre at få en uddannelse og et godt liv.

Så op med hagen du,det skal nok gå 

Anmeld

15. oktober 2012

Marts<3

Baagøe skriver:

Læs lige hele tråden Kæresten er med

I know, syntes stadig det er synd...:-) 

Anmeld

15. oktober 2012

bubba

Er selv meget imod abort, men ville ikke kunne beholde barnet, hvis barnets far ikke er enig. Det er jo på ingen måde fair, at han de næste 18 år af sit liv skal betale børnebidrag, hvis I går fra hinanden. Men på den anden side ved jeg med mig selv at hvis det var min datter havde hun fået det svar at: Er man gammel nok til at dyrke sex, er man også gammel nok til at tage ansvaret for det, der evt kommer ud af det.

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Marts<3 skriver:

I know, syntes stadig det er synd...:-) 

For hvem?

Anmeld

15. oktober 2012

Marts<3

Baagøe skriver:

For hvem?

For dem begge... Børn skal ikke have børn... 

Har en søster på 16 år. Det sted hun er i livet og mentalt, er ikke et sted og få børn.... 

Anmeld

15. oktober 2012

Helloo

Baagoe skriver:

Har snakket med min kæreste om det og han har sagt go for det.. Så tvinger ham ikk til noget.. 

Selvom jeg er kun er 17 så er jeg klar til at få et barn. 

Så du beholder alligevel barnet ?

Anmeld

15. oktober 2012

baby012

Marts<3 skriver:

Har en søster på 16 år. Det sted hun er i livet og mentalt, er ikke et sted og få børn.... 

Det skal du også have lov til at synes (; 

men at du er 26 og syns det er hårdt, ja... Men helt ærligt, jeg var 20 da jeg fødte, og der er altså nogen sim bare ken det der med børn  

jeg har en datter på 10 måneder .. msnden er 21 ligesom jeg, og vi venter barn nr. To .. Vi synes ikke det er hårdt  

om det er hårdt, ja.. Men hvor hårdt afhænger af personen, og om man er klar, og det er ikke noget du kan sætte alder på.... Der er folk på 40 som får børn og slet ikke er klar, og så er der folk på 17 som klare opgaven til UG... 

Anmeld

15. oktober 2012

Marts<3

Lahn11 skriver:

Det skal du også have lov til at synes (; 

men at du er 26 og syns det er hårdt, ja... Men helt ærligt, jeg var 20 da jeg fødte, og der er altså nogen sim bare ken det der med børn  

jeg har en datter på 10 måneder .. msnden er 21 ligesom jeg, og vi venter barn nr. To .. Vi synes ikke det er hårdt  

om det er hårdt, ja.. Men hvor hårdt afhænger af personen, og om man er klar, og det er ikke noget du kan sætte alder på.... Der er folk på 40 som får børn og slet ikke er klar, og så er der folk på 17 som klare opgaven til UG... 

Oh, orker ikke engang og svare dig... God aften...

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Marts<3 skriver:

Nej, men nogle er mere modne, men ville da aldrig selv have haft nogen børn som 17-årig. Min mormor var 14 år, da hun blev gravid med min moster, som hun valgte at få og hende såvel som min mor har klaret sig glimrende ligesom både min mormor og morfar har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.