trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

brummeline

åh ja endnu en dejlig perfekt scanning, som vi har været til idag. vi er nu 27 uger henne og de 3 poder har det super, denne gang fik vi to  billeder af de 3 der vist har en lille smule lusk for, det ser ud som om de hvisker. de vejer nu mellem 1007 og til 1101 g og følger stadig hinanden godt. fik at vide af overlægen idag at hvis de foresætter sådan, så bliver de taget 4 uger før forventet termin. og det er jo kanon jo større de er jo bedre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

twinny

brummeline skriver:

åh ja endnu en dejlig perfekt scanning, som vi har været til idag. vi er nu 27 uger henne og de 3 poder har det super, denne gang fik vi to  billeder af de 3 der vist har en lille smule lusk for, det ser ud som om de hvisker. de vejer nu mellem 1007 og til 1101 g og følger stadig hinanden godt. fik at vide af overlægen idag at hvis de foresætter sådan, så bliver de taget 4 uger før forventet termin. og det er jo kanon jo større de er jo bedre. 

Ihhh hvor skønt med sådan en god scanning.

Anmeld

3. januar 2013

M (:

brummeline skriver:

Tillykke med den gode skanning! 

Anmeld

3. januar 2013

Fleur07

Hvor er det dejligt alt får godt

må vi ikke se et billed af din mave? Ja undskyld

Anmeld

3. januar 2013

hautecouture

Dejligt billede - er så imponeret over, at de er lavet ad naturlig vej. Crazy 

Og så vil jeg da lige ønske tillykke endnu engang  

Anmeld

3. januar 2013

DesiraeR

Tillykke med den gode skanning!

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

brummeline skriver:

iih hvor dejligt

jeg tænker - er du ikke sådan mega kæmpe stor og gravid nu der er 3 derinde? :p

og 4 uger før termin, det jo næsten lige om lidt

Anmeld

3. januar 2013

Lady Marion <3

Billeder af maven

Den behøver ikke være bar   Den må være enorm.

Anmeld

3. januar 2013

Steph_Laurits

Ja, mavebilleder

Anmeld

8. januar 2013

brummeline

FrkZier skriver:

iih hvor dejligt

jeg tænker - er du ikke sådan mega kæmpe stor og gravid nu der er 3 derinde? :p

og 4 uger før termin, det jo næsten lige om lidt

jo min mave er giga og stor, men jeg ligger ikke mave billeder på. i må gerne sende en pb med jeres nummer så sms jeg et. men vil ikke ha min mave på. den er lidt pinlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.