trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2012

Bebsen

Nadia&Daniel skriver:

Stort TILLYKKE (X 3)

Og så vil jeg gerne "sige" en ting: det er SUPER dejligt at du er blevet på siden, tros alt det folk skrev til dig i den anden tråd. Er glad for at du vælger at blive, og glæder mig til at "høre" mere fra dig, både i form af update, billeder, FB og flere billeder..

Så enig

3 * tusinde gange tillykke med trillingerne til Ts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

SussieThyssen

brummeline skriver:

jo det giver enormt meget tryghed at kunne følge så meget med.

og vi har det alle super godt, jeg kan godt mærke deres aktiviteter, og det går ikke stille for sig

LOOL...hvor er det dog herligt

Anmeld

9. oktober 2012

pastry26

Wow!! Det er bare fantastisk!! Du må være så stolt! Stort tillykke med dem alle tre.. 

Anmeld

9. oktober 2012

Rebecca55

brummeline skriver:

vi bliver fulgt tæt på sønderborg. de er kanon søde der.

ja det kunne da være super, hvis vi kune mødes engang. vil vi rigtig gerne

Det betyder utrolig meget at man føler sig tryg. Er du begyndt at kunne mærke dem ? Kan hu´ske jeg allerede kunne mærke bobler omkring uge 11. 

Det må vi arrangere en gang.

Vi skal i blåvand zoo med en anden trillinge familie i november engang tror jeg det bliver. Kan lige snakke med dem hvad de tænker. Men så kan i måske også kigge der ud !!!

Anmeld

9. oktober 2012

Elling <3<3

Ihh hvor skønt glæder mig til at følge din graviditet. 

Anmeld

11. oktober 2012

brummeline

Rebecca55 skriver:

Det betyder utrolig meget at man føler sig tryg. Er du begyndt at kunne mærke dem ? Kan hu´ske jeg allerede kunne mærke bobler omkring uge 11. 

Det må vi arrangere en gang.

Vi skal i blåvand zoo med en anden trillinge familie i november engang tror jeg det bliver. Kan lige snakke med dem hvad de tænker. Men så kan i måske også kigge der ud !!!

jo de bobler og hikker og nogle gange fornemmer jeg de sparker det er helt vildt

Anmeld

11. oktober 2012

babymus77

Ejj hvor fantastisk;-) Så godt nogle havde travlt på jeres vegne. !! Men pyt godt vi andre må følge jer;-) Hvor er det fantastisk at tre små hjerter slår derud af;-) Jeg har altid synes det var meget imponerende at det kunne lade sig gøre:-) Det er så smukt!!!!!  Stort stort tillykke med de tre små, og stort tillykke med den fine scanning!!!:-). Knus Anne 

Anmeld

11. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Stort TILLYKKE (X 3)

Og så vil jeg gerne "sige" en ting: det er SUPER dejligt at du er blevet på siden, tros alt det folk skrev til dig i den anden tråd. Er glad for at du vælger at blive, og glæder mig til at "høre" mere fra dig, både i form af update, billeder, FB og flere billeder..

Tillykke x 3 ♥ Det er jo fantastisk!!!

Anmeld

11. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Stort TILLYKKE (X 3)

Anmeld

11. oktober 2012

Mor til Mike

brummeline skriver:

hejsa her er en lille trillinge update. vi har været til scanning i går den 28 sep. for at se om de små har det godt. de har det alle godt, og vokser fint, de er ca 9 cm nu. vi er 13 +1 uge henne nu, vi skal foresætte til scanning hver anden uge og senere i graviditeten hver uge. men vi fik taget et super godt billede hvor man kan se hovederne på dem alle, de ligger lidt oven på hinanden

Tillykke, hvor er det bare fantastisk.. Tænk at kunne lave 3 guldklumper på en gang.. Du er jo et mirakel menneske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.