trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Chili

brummeline skriver:

vi har dog stadig plads i sengen. men tæt kan vi nu ikke ligge mere

Nej, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

M (:

brummeline skriver:

som skrevet før i denne tråd. er jeg ikke meget for min mave skal ud her og ligge. men send mig en pb med dit nummer og jeg sender gerne en mms med maven

Ih, må vi heller ikke få et mavebillede i terminsgruppen på FB? Der kan du jo nemt slette det igen..

Anmeld

28. januar 2013

brummeline

puha nu synes jeg det er ved at være hårdt at bære rundt på de tre små trolde.  vi har været til endnu en super scanning idag. nu er jeg 31 uger henne og har nogle rollinger på 1519 g, 1388 g og 1355 g. hold op det går hurtigt nu. og om 5 uger er det slut. der skal de til verden vi glæder os bare så meget. men jeg kan næsten ikke være i bilen mere og da slet ikke bag rattet.

ih vi glæder os

Anmeld

28. januar 2013

Drømme

brummeline skriver:

puha nu synes jeg det er ved at være hårdt at bære rundt på de tre små trolde.  vi har været til endnu en super scanning idag. nu er jeg 31 uger henne og har nogle rollinger på 1519 g, 1388 g og 1355 g. hold op det går hurtigt nu. og om 5 uger er det slut. der skal de til verden vi glæder os bare så meget. men jeg kan næsten ikke være i bilen mere og da slet ikke bag rattet.

ih vi glæder os

Lyder super skønt

og hvor kan jeg godt forstå I glæder jer - det bliver da fantastisk

Anmeld

28. januar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
brummeline skriver:

eerddepuha nu synes jeg det er ved at være hårdt at bære rundt på de tre små trolde.  vi har været til endnu en super scanning idag. nu er jeg 31 uger henne og har nogle rollinger på 1519 g, 1388 g og 1355 g. hold op det går hurtigt nu. og om 5 uger er det slut. der skal de til verden vi glæder os bare så meget. men jeg kan næsten ikke være i bilen mere og da slet ikke bag rattet.

ih vi glæder os

Hvor er det bare dejligt. Kan godt forstille mig hvor meget sådan en mave fylder. Bliver godt når de snart kommer

Anmeld

28. januar 2013

FrkZier

brummeline skriver:

ih vi glæder os

Ej hvor er det altså bare spændende hvor er det dejligt at alt er som det skal være..

Anmeld

28. januar 2013

4kløver

Ved I hvilken køn de har.
Har ikke læst hele tråden.

Anmeld

28. januar 2013

Line&Mike

brummeline skriver:

ih vi glæder os

Dejlig opdatering! 

Og ihj hvor er det altså bare spændende med sådan tre banditter!

Men kan da godt forstå det er hårdt at bære nu! Tænk, at i uge 31 har du allerede omkring 4,5 kg. bæbser 

Kan godt forstå i glæder jer - jeg glæder mig til en ny opdatering!

Må vi ikke bare se et billede af maven hvor du har en trøje på? Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se sådan en trillingemave 

Knus herfra 

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Hvor er det vildt med trillinger

Stort tillykke

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Line&Mike skriver:

Dejlig opdatering! 

Og ihj hvor er det altså bare spændende med sådan tre banditter!

Men kan da godt forstå det er hårdt at bære nu! Tænk, at i uge 31 har du allerede omkring 4,5 kg. bæbser 

Kan godt forstå i glæder jer - jeg glæder mig til en ny opdatering!

Må vi ikke bare se et billede af maven hvor du har en trøje på? Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se sådan en trillingemave 

Knus herfra 

Enig i det med mavebilledet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.