trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

brummeline

nu er vi nået så langt som til at være i uge 29 + 2.  og trillingerne har det stadig super skønt. de vejer nu 1373, 1200 og 1220 g. hvilket jo bare er kanon skønt. de synes det går så godt at de har rykket tidspunket til uge 10 før de tager dem, der er jeg så i 36 uge. så den holder vi så fast i. jo længere jo bedre. men når man så tænker lidt over det, er det jo lige om lidt og er vi hel klar. hmmm not men når det nok. fik også en gang akupunktur og wow sikke et hulepindsvin man kom til at ligne og f..k nogle lange nåle avav. men ellers er alt bare super godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
brummeline skriver:

nu er vi nået så langt som til at være i uge 29 + 2.  og trillingerne har det stadig super skønt. de vejer nu 1373, 1200 og 1220 g. hvilket jo bare er kanon skønt. de synes det går så godt at de har rykket tidspunket til uge 10 før de tager dem, der er jeg så i 36 uge. så den holder vi så fast i. jo længere jo bedre. men når man så tænker lidt over det, er det jo lige om lidt og er vi hel klar. hmmm not men når det nok. fik også en gang akupunktur og wow sikke et hulepindsvin man kom til at ligne og f..k nogle lange nåle avav. men ellers er alt bare super godt

Dejlig update. Det må altså være så vildt, at mærke 3 stk. sparke samtidig. Får du nogensinde ro

Anmeld

16. januar 2013

brummeline

MoarHvidovre skriver:

Dejlig update. Det må altså være så vildt, at mærke 3 stk. sparke samtidig. Får du nogensinde ro

jo de sparker meget og de er søde til at gi mor lidt ro om natten, men fester løs i løbet af dagen

Anmeld

16. januar 2013

Chili

brummeline skriver:

Tillykke med dem! Og hvor må det være vildt

Må jeg spørger hvor stor din mave måler indtil videre ?

Anmeld

16. januar 2013

brummeline

Chili skriver:

Tillykke med dem! Og hvor må det være vildt

Må jeg spørger hvor stor din mave måler indtil videre ?

lad os bare sige det sådan at et alm. målebånd knapt kan nå rundt mere

Anmeld

16. januar 2013

VIPpigen

brummeline skriver:

Hvor er det da lækkert... Men jeg er altså lidt nysgerrig, må vi ikke få et mavebilled. Vil gerne se sådan en hule til intet mindre end 3 små mirakler.....

Anmeld

16. januar 2013

christina92

VIPpigen skriver:

Hvor er det da lækkert... Men jeg er altså lidt nysgerrig, må vi ikke få et mavebilled. Vil gerne se sådan en hule til intet mindre end 3 små mirakler.....

Anmeld

16. januar 2013

Chili

brummeline skriver:

lad os bare sige det sådan at et alm. målebånd knapt kan nå rundt mere

Haha, det tænkte jeg nok

Jeg er tvilling, og min mor var så stor at min far måtte sove på sofaen den sidste tid, der var ikke plads i sengen

Så med 3 styk, må der være meget mave! Men det er jo bare vidunderligt

Anmeld

16. januar 2013

brummeline

VIPpigen skriver:

som skrevet før i denne tråd. er jeg ikke meget for min mave skal ud her og ligge. men send mig en pb med dit nummer og jeg sender gerne en mms med maven

Anmeld

16. januar 2013

brummeline

Chili skriver:

Haha, det tænkte jeg nok

Jeg er tvilling, og min mor var så stor at min far måtte sove på sofaen den sidste tid, der var ikke plads i sengen

Så med 3 styk, må der være meget mave! Men det er jo bare vidunderligt

vi har dog stadig plads i sengen. men tæt kan vi nu ikke ligge mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.