"Forbudte tanker og følelser" - Intenst at være gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

M (: skriver:

Fik jeg ret? (:

Der ahr helt klart været mere ro.. Også i takt med at jeg nu mærker hende hver dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Der ahr helt klart været mere ro.. Også i takt med at jeg nu mærker hende hver dag..

Ja, det giver da helt klart ro at mærke hende! 

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Ja, det giver da helt klart ro at mærke hende! 

Helt sikkert..
Nu kommer der snart mavebilleder og et billede fra MD op.. Skal bare lige have svaret på allle de notifikationer jeg har fået skrabet sammen den sidste uge..

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Helt sikkert..
Nu kommer der snart mavebilleder og et billede fra MD op.. Skal bare lige have svaret på allle de notifikationer jeg har fået skrabet sammen den sidste uge..

Uuuuuh, det vil jeg glæde mig til! Er sikker på, at maven er blevet endnu rundere og endnu finere end sidst jeg så den! 

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Uuuuuh, det vil jeg glæde mig til! Er sikker på, at maven er blevet endnu rundere og endnu finere end sidst jeg så den! 

Det må man sige den er.

Meeen ser lidt sjovt ud på billedet.. Det ligner min røv er en ordentlig BOOOTY!:. hahahaha..

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Det må man sige den er.

Meeen ser lidt sjovt ud på billedet.. Det ligner min røv er en ordentlig BOOOTY!:. hahahaha..

Haha, men så er det jo godt, at vi ved, at det er den ikke i virkeligheden

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Haha, men så er det jo godt, at vi ved, at det er den ikke i virkeligheden

Jaaaa.. Det ser ihvertfald sjovt ud. hihi..

Anmeld

20. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaaa.. Det ser ihvertfald sjovt ud. hihi..

Haha, glæder mig til at se det.. Jeg tror også maven er begyndt at vokse denne uge.. 

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Haha, glæder mig til at se det.. Jeg tror også maven er begyndt at vokse denne uge.. 

Så er der billeder.
Og undskyld de sjove udtryk. hahah.. er ikke så godtil det der med opstillede billeder.

Lige pludselig kommer den søde. Og hvis den tager et ryk nu, ja så er det jo bare dejligt.. hehe gjorde min også der omkring uge 13..

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Frk-Lotusblomst skriver:

Søde Sussie.. Hvor er det dejligt at se du er tilbage!
Og mange tak for dit svar.. Det er rart at høre der er lys for enden af tunnelen.. og så gav du mig svar på om det ville fortsætte i efterfølgende graviditeter.. og om det var normalt at det ville det.. Altså ved nr. 2 og 3. osv.

Og mange tak for de gode råd, det vil jeg prøve at tage til mig når tankerne melder sig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.