PB og HPV vaccine.. Info til jer piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Muffin_girl

Lunae skriver:

Jeg ved ikke så meget om det, da det er mit første celleskrab nogensinde!

Min veninde havde celleforandringer og fik derfor vaccinen. Det har gjort at hendes nu er normalt igen!

Jeg har netop ringet til lægen og ALT var normalt - hun sagde bare at jeg skulle få lavet en undersøgelse om 3 år igen

Det du skriver, det hørte jeg netop ved lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

nusenjo88

Miss-86 skriver:

½ år gør rigtig meget, når man har gået og ventet i 1 år på PB og er så tæt på nu + jeg bliver 26 år om lidt..

Men dertil vil jeg så sige, at jeg meget gerne selv vil betale på den bekostning, for at få den, efter en graviditet..

helt enig!!!! jeg venter heller ikke med pb men betaler bare selv for den så

Anmeld

6. september 2012

Miss-86

nusenjo88 skriver:

helt enig!!!! jeg venter heller ikke med pb men betaler bare selv for den så

dejligt med en der er enig 

Anmeld

6. september 2012

AnonymMor

Jeg fik min første i tirsdags og min læge sagde at hvis vi var heldige at blive gravide mellem vaccinationerne så stoppede de bare og starter igen når graviditeten er ovre  

Anmeld

7. september 2012

Miss-86

Rinepigen skriver:

Jeg fik min første i tirsdags og min læge sagde at hvis vi var heldige at blive gravide mellem vaccinationerne så stoppede de bare og starter igen når graviditeten er ovre  

ja men så er de vacciner man når og få også spildte.. 

Anmeld

7. september 2012

AnonymMor

Miss-86 skriver:

ja men så er de vacciner man når og få også spildte.. 

hm min læge sagde at hvis jeg blev gravid i mellemtiden så ventede man med de sidste 2 vacciner eller den sidste vaccine alt efter hvornår man blev gravid selvfølgelig. men den første havde stadig virkning selvom man udskød de andre

Anmeld

7. september 2012

Miss-86

Rinepigen skriver:

hm min læge sagde at hvis jeg blev gravid i mellemtiden så ventede man med de sidste 2 vacciner eller den sidste vaccine alt efter hvornår man blev gravid selvfølgelig. men den første havde stadig virkning selvom man udskød de andre

okay, det er ikke det jeg har hørt..

Anmeld

7. september 2012

LMA

Miss-86 skriver:

okay, det er ikke det jeg har hørt..

Jo, det er rigtig nok hvad den tidligere skriver  Der må bare max være ét år i mellem vaccinerne, ellers virker de ikke 

Det er jo ikke decideret vigtigt, at der er 2 og 4 måneder i mellem vaccinerne.. Det er jo fordi, at der skal en vis mængde ind i kroppen og kroppen skal nå at kunne optage den inden næste vaccine

Anmeld

7. september 2012

klmf

Jeg forstår ikke helt, hvorfor det kun er piger der skal have den og synes det er diskrimination af værste skuffe Vi må selv betale den til Oliver og lillebror, når tiden er til det og hvis de ikke vil lave reglerne om, men forstår ikke hvorfor kvinderne skal beskyttes og ikke drengene.

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

lotchen skriver:

Jeg forstår ikke helt, hvorfor det kun er piger der skal have den og synes det er diskrimination af værste skuffe Vi må selv betale den til Oliver og lillebror, når tiden er til det og hvis de ikke vil lave reglerne om, men forstår ikke hvorfor kvinderne skal beskyttes og ikke drengene.

det er en vaccine mod LIVMODERhalskræft! Mænd har ikke en Livmoder, så forstår ikke helt hvad du mener med det du skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.