PB og HPV vaccine.. Info til jer piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Miss-86

Skal man have alle 3 indenfor 2013 eller skal den bare være påbegyndt ? Ved du det?

Det ved jeg faktisk ikke, har selv tænkt samme tanke... Og fik så set nu, at der var kommet et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Muffin_girl

Miss-86 skriver:

Jeg har idag snakket med min læge's sekretær omkring HPV vaccinen, der er tidsbegrænsning på, vaccinen er kun gratis hele 2013 med..

Og det med at blive gravid, det må man ikke, mens man får vaccinerne, der er 3 stk, som man får over ½ år..

Øv Øv, siger jeg, som skal til og igang med PB om 1 uge.. Hmm, vil rigtig gerne have vaccinen, men jeg vil ikke vente yderligere ½ år på at komme igang med PB. Tænker også på at jeg bliver 26 år til November, såååe ...

Min mening er at få den vaccine .. 

Hårdt sagt, så har dit barn brug for dig hele sit liv, uanset alder ... 

Og det er forsikring imod noget, ingen ønsker sig .. 

Anmeld

29. august 2012

Tullepigen90

UnderCover35 skriver:

Tag endelig imod den vaccine når nu I har muligheden for, endda at få den gratis!! 

Jeg véd godt at tanken om at vente yderligere ½ år på at kunne gå igang med at få børn er længe når man ønsker det men, den vaccine kan skåne jer for så meget bøvl hvis I er nogle af de kvinder der har den type hpv der kan give forstadier til / livmoderhalskræft og i sidste ende redde jeres liv!!

Enig!!

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

AalborgPigen skriver:

Min mening er at få den vaccine .. 

Hårdt sagt, så har dit barn brug for dig hele sit liv, uanset alder ... 

Og det er forsikring imod noget, ingen ønsker sig .. 

Jaa, men som jeg skrev, så vil jeg også have den.. Men da JEG VIL igang med PB om et par dage, så betaler jeg gerne for den selv.

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

Miss-86 skriver:

Jaa for jeg vil have den Ved godt det er vigtigt.

Nej, siger heller ikke at 26 år er gammelt, jeg siger bare at inden man evt. bliver gravid, kan der gå længe, så ½ år er 'meget' at "spilde" (forstå mig ret)
Har altid ville være omkring 23-25 år, når jeg fik mit første barn, så på den måde, synes jeg ikke at der er noget tid at spilde.

Det er ikke spild ! Du kan jo risikere at blive syg, og ikke være der for din familie.. 

Unskyld mig men det er altså en smule kortsigtet at tænke sådan.. 

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

AalborgPigen skriver:

Det er ikke spild ! Du kan jo risikere at blive syg, og ikke være der for din familie.. 

Unskyld mig men det er altså en smule kortsigtet at tænke sådan.. 

Jeg skrev også "spild" - Læs det jeg skriver....

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

Miss-86 skriver:

Jaa, men som jeg skrev, så vil jeg også have den.. Men da JEG VIL igang med PB om et par dage, så betaler jeg gerne for den selv.

Det er ikke prisen jeg hentyder til.. Men når muligheden ligger lige for ens dør, så syntes jeg ikke ½ år er meget .. Kan godt forstå det føles som laaaaang tid.. Men tænk på hvad det kan ødelægge..

Anmeld

29. august 2012

Miss-86

AalborgPigen skriver:

Det er ikke prisen jeg hentyder til.. Men når muligheden ligger lige for ens dør, så syntes jeg ikke ½ år er meget .. Kan godt forstå det føles som laaaaang tid.. Men tænk på hvad det kan ødelægge..

Okay, men altså det er nu mit valg.. Og jeg skal have den, jeg venter bare..

Anmeld

29. august 2012

Muffin_girl

Miss-86 skriver:

Okay, men altså det er nu mit valg.. Og jeg skal have den, jeg venter bare..

Ja det bestemmer du skam helt selv

Anmeld

29. august 2012

Lund18

Så fik jeg min vaccine idag

Og min læge tog det meget roligt, og jeg er nu ikke nervøs for at det kan gå ud over en mulig graviditet. Nu har jeg grebet muligheden og stopper blot vaccinen hvis vi er heldige med graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.