PB og HPV vaccine.. Info til jer piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Miss-86

TR skriver:

Jeg ved ikk rigtig meget om det , men har forstået at man får resten , når man har født .. 

Okay, jeg har skrevet til danske lægers vaccinations service, for at høre hvad de siger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

TR

Miss-86 skriver:

Okay, jeg har skrevet til danske lægers vaccinations service, for at høre hvad de siger.

Du må lige skrive hva de svare

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

TR skriver:

Du må lige skrive hva de svare

Det kan du tro jeg nok skal gøre

Anmeld

18. november 2012

TR

Miss-86 skriver:

Det kan du tro jeg nok skal gøre

Takker

Anmeld

20. november 2012

Miss-86

TR skriver:

Takker

Så har jeg fået svar, det var dejlig hurtigt

Man kan sagtens få nr. 2 eller 3 vaccine efter endt graviditet - Så jeg skal da have ringet til min læge og bestilt tid til den 1.

Anmeld

20. november 2012

TR

Miss-86 skriver:

Så har jeg fået svar, det var dejlig hurtigt

Man kan sagtens få nr. 2 eller 3 vaccine efter endt graviditet - Så jeg skal da have ringet til min læge og bestilt tid til den 1.

Sådan

jeg fik min den 1 igår ..

Anmeld

20. november 2012

Miss-86

TR skriver:

Sådan

jeg fik min den 1 igår ..

Dejligt, jeg prøvede at ringe for at få tid til den 1. idag, men lægen's sekretær var syg.. Prøver igen imorgen

Anmeld

20. november 2012

TR

Miss-86 skriver:

Dejligt, jeg prøvede at ringe for at få tid til den 1. idag, men lægen's sekretær var syg.. Prøver igen imorgen

Ja der er ikke andet for

Anmeld

25. november 2012

Laura777

LMA91 skriver:

Jo, det er rigtig nok hvad den tidligere skriver  Der må bare max være ét år i mellem vaccinerne, ellers virker de ikke 

Det er jo ikke decideret vigtigt, at der er 2 og 4 måneder i mellem vaccinerne.. Det er jo fordi, at der skal en vis mængde ind i kroppen og kroppen skal nå at kunne optage den inden næste vaccine

Jeg tror ikke man kan sige at intervallerne er ligegyldige, da det hele handler om hvor meget antistof man danner og hvornår man danner mest. Man forsøger så at ramme de høje antistof-værdier og "booste" ved at give endnu en vaccine netop på dette tidspunkt.

Anmeld

8. maj 2013

Sikkervaccination

Hvis man gerne vil blive gravid og gerne vil have HPV vaccinen skal man bare gå i gang med vaccinen. Hvis man så bliver gravid kan man udskyde de resterende vacciner til efter man har født.

I kan læse mere om det at prøve at blive gravid og HPV vaccine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.