Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Ina33

Baagøe skriver:

Muuuaaahahahaah Elsker også mit komfur og samler ikke mine forældre handler dog i Bilka hver uge og de handler så meget, at de har et fuldt hæfte hver uge! 

WOW! Det lyder ligesom mine forældre, hvordan bærer de sig dog af????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Benjamins'mor

Det tror jeg ikke, så vidt jeg ved må medarbejdere ikke deltage i den konkurrence man kommer i når man aflevere hæftet.

Anmeld

22. august 2012

Schonert

Nadia&Daniel skriver:

Ja ja, jeg er også hoppet med på guldmærke-bølgen  havde ellers sagt til min mor, ej det gør jeg ikke. Men nu er jeg på den

Så var jeg i Føtex i dag (skulle bare købe frokost) - og damen før mig siger NEJ TAK til 12 guldmærker (siger selvfølgelig ikke noget), men så ser jeg så, at pigen i kassen tager de 12 mærker, og tager dem til siden. Da jeg har betalt og fået mit ENE mærke  ser jeg, at hun putter dem på et hæfte med hendes navn på (set på navneskiltet).. Og så tænker jeg lidt  Gav vide om de må tage de mærker kunderne siger NEJ TAK til, for så kunne jeg da godt lige jobbe lidt i Føtex (især til og med nov.)

nu har jeg ikk læst alle de sider. 

men min lillebror arbjeder i bilka ( kasse og info ) , og hvis deres chef finder ud a de "tager" guldmærker fra kunder eller får den fra kunder, bliver de fyret fra dags dato. da de mener det er at stjæle. 

Anmeld

22. august 2012

Muhmi

Ej, det må medarbejderne overhovedet ikke og de må faktisk slet ikke deltage og det må deres familie-medlemmer heller ikke...

Det der er MEGA snyd og du skulle have meldt hende til hendes butikchef for hun stjæler jo faktisk lige for øjnene af kunderne... Fy da, siger jeg bare!

Anmeld

22. august 2012

MorDk

Barejegsnartergravid skriver:

EJ men så lad hende dog, helt ærligt hun arbejdet i føtex, og ikke fordi der er noget galt med det, men nu har jeg selv arbejdet i butik, og jeg ved der ingen medarbejderfordele er. Hvad er det lige der går af dig ved at vende det blinde øje til...er du sur over du ikke kan få mærkerne. Ej jeg bliver så harm, så kan du tale med din bekendte og måske få hende fyret, ej men tillykke hvor er du sej...godt verden ikke er fyldt med.mennesker som dig, hold kæft hvor ville vi alle have ondt i fødderne af dr små sko vi alle gik i...undskyld kunne have skrevet det meget pænere, men det havde jeg ikke lyst til...

Ej slap dog lige af og stop lige med at blive personlig

Anmeld

22. august 2012

Mettefpigen

Barejegsnartergravid skriver:

Synes det er godt du ikke melder hende personligt, men mon ikke de hurtigt finder ud af, hvem der snyder med mærkerne. Så håber jeg bare der er flere der gør det,så det måske ender med en kollektiv advarsel og.ikke en personlig fyring. Og det er nok det, der undrer mig mest, at du vil risikere en andens job, bare fordi det er forkert, men absolut ikke forkert så det påvirker dig på nogen som helst måde...og det påvirker ikke vores skatter, børn, vejr, du så hende ikke tage fra kassen, det er så latterlig en lille ting, der bare kan have stor virkning for hende, og fet synes jeg ærligt talt er synd, og hvad får du selv ud af det, et tak, og det er det.

Hvis hun har fået afvide at hun ikk må, og ved hun kan blive fyret for det så kan hun jo lade være med at gøre det....

Anmeld

22. august 2012

Bebsesmoar

Gu må de ej!!! Man skal købe for bestemte beløb for at få adgang til mærkerne!! For mig at se er det det samme som at stjæle fra kassen og det havde jeg nok sunget lidt om ved informationen!!! 

Anmeld

22. august 2012

Ditte-3

unskyld lige et sidespor men hvad mender du med du ik vil ødelække dit kumfur? nu har vi fået hele serien af de gryder så vil da gerne vide om de skader noget????

og svar til debatten. jeg ville slet ik tinke mere over det vis jeg så det.

Anmeld

22. august 2012

Sara.

Nadia&Daniel skriver:

Til alle

Især til dem som tror jeg er en smålige og bitre kunde, fordi jeg ikke får andres guldmærker - kan jeg lige hilse og sige, at jeg IKKE samler på dem mere, da jeg ikke skal risiker at ødelægge vores komfur

Så giver gerne mine mærker til kassedamen, vist hun er i pengenød og mangler gryder, vist det altså er tilladt

God aften til alle - p.s. har får svar på min undren, så nu vil jeg tænke over noget nyt  Måske en hygge-tråd med billeder af vores skønne unger

Ødelægger de komfuret???

(spørger fordi min mor vidst vil købe en gryde eller to)

....eller er det bare en joke.....

Anmeld

22. august 2012

GUSO

Bebsesmoar skriver:

Gu må de ej!!! Man skal købe for bestemte beløb for at få adgang til mærkerne!! For mig at se er det det samme som at stjæle fra kassen og det havde jeg nok sunget lidt om ved informationen!!! 

Nu er jeg altså fløjtende ligeglad med guldmærker og gryder, meeeen kan alligevel ikke lade denne stå, ja man skal købe for en hvis sum for at få adgang til mærkerne( og dermed gryderne) men det er der jo mange der ikke gør alligevel herinde!!!! Hvad med det så??? Er det ikke en smule forkert?? Undrer mig nogle gange over dobbelmorale!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.