Gad vide om de må det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Nadia&Daniel

Ina33 skriver:

Nu er der jo KÆMPE stor forskel på at tage penge af kassen, og samle på nogle harmløse klistermærker!

Selvfølgelig skulle du gå videre med det, hvis du havde set hun havde taget af kassen. Men jeg tvivler nu også på at der er nogle butiksansatte der vil tage af kassen for næsen af kunderne.

Nu var det ikke til denne debat - men til noget jeg drøftede med en andre bruger herinde, så det behøver du ikke at tænke over/på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Nadia&Daniel

GUSO skriver:

Nu er jeg altså fløjtende ligeglad med guldmærker og gryder, meeeen kan alligevel ikke lade denne stå, ja man skal købe for en hvis sum for at få adgang til mærkerne( og dermed gryderne) men det er der jo mange der ikke gør alligevel herinde!!!! Hvad med det så??? Er det ikke en smule forkert?? Undrer mig nogle gange over dobbelmorale!!

De får dem af andre, de sidder ikke og skjuler det ned i pengekassen

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

Ditte-3 skriver:

unskyld lige et sidespor men hvad mender du med du ik vil ødelække dit kumfur? nu har vi fået hele serien af de gryder så vil da gerne vide om de skader noget????

og svar til debatten. jeg ville slet ik tinke mere over det vis jeg så det.

Finder lige den tråd, der handler om det..

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

Ditte-3 skriver:

unskyld lige et sidespor men hvad mender du med du ik vil ødelække dit kumfur? nu har vi fået hele serien af de gryder så vil da gerne vide om de skader noget????

og svar til debatten. jeg ville slet ik tinke mere over det vis jeg så det.

https://www.baby.dk/debat/188607pi1/ordet-er-frit/guld-maerker-og-gryder.aspx

Ang. det med ødelagt komfur

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Lige præcis! I min optik rangerer klistermærker på linie med kuglepenne

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

Bøllen skriver:

Nu skal vi jo helst ikke ud på det siddspor, for en del virksomheder ser også det at "låne" kuldepenne med hjem, er at stjæle  Men det er der mange dansker som ser stort på..

Anmeld

22. august 2012

Pige2009

Ina33 skriver:

WOW! Det lyder ligesom mine forældre, hvordan bærer de sig dog af????

Ja, det er ufatteligt

Anmeld

22. august 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Hi hi

Anmeld

22. august 2012

Barejegsnartergravid

Mettefpigen skriver:

Hvis hun har fået afvide at hun ikk må, og ved hun kan blive fyret for det så kan hun jo lade være med at gøre det....

Enig men mon hun når at få at vide, hun ikke må før.hun blivrt fyret, tvivler....

Anmeld

22. august 2012

Nadia&Daniel

Barejegsnartergravid skriver:

Enig men mon hun når at få at vide, hun ikke må før.hun blivrt fyret, tvivler....

Det er heldigvis ikke vores hovedpine  Men vist reglerne er som de er, og man ikke følger dem, er man jo selv udenom det  så værdsætter man ikke sit job (eller det at HAVE et job)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.