"Så er I inviteret" - dem der har overset......:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Den lykkelige

grøn · ært skriver:

Jeg har ikke lagt op til noget som helst. Jeg skrev intet i mit første indlæg!!! Jeg lavede bare et link til demostrationen og skrev, at I var velkomne... 

Nej men man må jo forvente det med sådan et emne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Muhmi

grøn · ært skriver:

Jeg har ikke lagt op til noget som helst. Jeg skrev intet i mit første indlæg!!! Jeg lavede bare et link til demostrationen og skrev, at I var velkomne... 

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Du havde vel ikke troet at man kunne skrive sådan en invitation og holde den på "nej tak deltager ikke" eller "jo vil gerne deltage".. der er jo lagt op til en kæmpe diskussion med det her....

Jo, det havde jeg. Måske er jeg naiv? Men havde da aldrig troet, at jeg ville blive sablet ned pga. min holdning.

Anmeld

16. august 2012

frkanonym

grøn · ært skriver:

Jeg forstår ikke argumentet "baby.dk".... Er baby.dk's brugere ikke en del af det danske samfund? Altså, folk jeg møder på gaden? Jo. Og folk jeg møder på gaden kan have nøjagtig samme holdning som mig - ligeså vel, som de kan have den stik modsatte. At jeg sætter en debat op på baby.dk om cannabis, kan jeg virkelig ikke se problemet i!! I er sgu da helt normale mennesker - bare fordi I gerne vil have børn eller har børn, gør da ingen forskel i debatten om cannabis!

hvad forventer du, at få ud af det? at folk siger "nej tak, kommer ikke" eller "ja, jeg deltager" ? hvad forventede du, da du oprettede endnu en tråd om emnet. var første tråd ikke nok? der kunne du jo også se, folk herinde er imod det. så hvorfor oprette en ny? hvis folk vil vide mere om det, havde de nok sendt dig en pb. dette er et BABY forum. du skulle nok have henvendt dig til et lidt mere alment forum end et om babyer. bare min mening.

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

grøn · ært skriver:

Skriver det er løgn??? Jeg har da netop givet thumps-up, til en der har lagt hårde beviser ud. At jeg så ikke helt forstår mig på tallene, er en anden sag. Jeg siger ikke folk lyver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeg har KUN sagt, at folk er uoplyste eller oplyst forkert.

"Det er jo løgn. Og hvor er det bare ærgeligt, at de lyver Cannabis bliver brugt til medicin hele verden over"

Det her skriver du til et link så slap dog lige af med de vrede smileys

Anmeld

16. august 2012

Den lykkelige

grøn · ært skriver:

Jo, det havde jeg. Måske er jeg naiv? Men havde da aldrig troet, at jeg ville blive sablet ned pga. min holdning.

Ja så er du naiv, mener jeg..

Anmeld

16. august 2012

nielsen80

Synes altså det er lidt ærgeligt, hvis man på baby.dk, kun diskutere om man kan se en streg eller om nu pampers, aldi eller libero laver de bedste bleer. Der skal da være plads til en diskussion eller to der omhandler andre ting. Man kan jo lade vær med at deltage.

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

Det er jo et DEBATforum så jeg vil også mene, sorry, at du er lidt naiv hvis ikke du troede det ville blive debatteret

Når der bliver lavet en afstemning er det da også yderst sjældent der ikke kommer kommentarer. Synes det er ok med sådan en debat og synes egentlig ikke du bliver sablet ned. Synes mere det er dig der hidser dig op fordi du ikke lige fik de svar du regnede med.

Anmeld

16. august 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Laulund87 skriver:

"Det er jo løgn. Og hvor er det bare ærgeligt, at de lyver Cannabis bliver brugt til medicin hele verden over"

Det her skriver du til et link så slap dog lige af med de vrede smileys

Hihi! ja det en go ting og "huske" hvad man nu engang har skrevet

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

nielsen80 skriver:

Synes altså det er lidt ærgeligt, hvis man på baby.dk, kun diskutere om man kan se en streg eller om nu pampers, aldi eller libero laver de bedste bleer. Der skal da være plads til en diskussion eller to der omhandler andre ting. Man kan jo lade vær med at deltage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.