"Så er I inviteret" - dem der har overset......:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Muhmi

frkanonym skriver:

hvor har jeg skrevet henne, debatten burde lukkes fordi JEG ikke er enig? egentlig var det et spørgsmål, men glemte at sætte et spørgsmålstegn. men hvis du læser det ordentligt, ville du nok kunne se, det var et spørgsmål. "så måske burde debatten bare blive lukket." ??

Helt ærligt, hvordan vil du have at jeg skal kunne se et spørgsmålstegn der ikke er der??

Hvordan kan du sætte det op som at det er mig der er noget galt med fordi du glemmer et spørgsmålstegn... Læser det ordentlig... hold da op.. Skriv det ordenligt så kan jeg måske forstå det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Laulund87

Jeg synes det er lidt underligt at du vil have folk til at tro på det du ligger i tråden, men når andre så ligger links ind der går imod hvad du mener, så skriver du bare at det er løgn. Det synes jeg er lidt for nemt og en underlig måde at debattere på.

Det var lige det der sprang mig i øjnene

Anmeld

16. august 2012

Muhmi

grøn · ært skriver:

tak..... synes godt nok jeg bliver sablet ned  Hvis det er et "BABY forum", så må jeg vel heller ikke 'reklamere', hvis der er en kagebegivenhed et sted i DK jeg synes folk skal have muligheden for at være med til...... ??? :-(  Jeg ser jo ikke hamp-planten som noget farligt, så jeg mente jo ikke jeg ville skade nogen, ved at invitere til noget jeg glæder mig til.

Det skader da heller ikke nogle at blive inviteret, dem der ikke vil med kan TÆNKE "Nej tak" eller skrive det herinde istedet for at komme ud i en længere diskussion om hvorvidt det er sundt eller ej... Kan slet ikke forstå at folk skal hate så meget over så lidt altså...

Anmeld

16. august 2012

Den lykkelige

ÅHA ALTSÅ! Jeg sammenlignede mad med cannabis, fordi en skrev at man bliver afhængig af hash. Så skrev jeg, at man også kan blive afhængig af mad!!! SE HELE DEBATTEN MENNESKER. ØV.

Jeg HAR læst HELE debatten!!!
Ja du skrev det og ja jeg siger det meget mulig at man også kan blive afhængig af mad.. MEN kan man jo egentlig blive afhængig af alt.. sove længe på sofaen, tv'et, mobilen osv.. og du kan ikke sammenligne de to ting....

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

frkanonym skriver:

ja, denne debat er endeløs. og du må tydeligt kunne se, folk her på baby.dk er imod hash. så måske burde debatten bare blive lukket. man kommer ingen vegne med denne debat, vi går jo mere eller mindre "mange mod 1" ..

at du vil til den demonstration skal du næsten have lov til. men du får nok ikke ret mange her fra baby.dk med på den.

og du kan ingenting bevise overfor mig. jeg kender mange der ryger det, og jeg har været i selskab med dem, når de har gjort det, og jeg ved hvordan de reagerer på det. alle reagerer forskelligt, nogle bliver jo også aggressive af alkohol. men fri hash? NO f****** way!

Jeg forstår ikke argumentet "baby.dk".... Er baby.dk's brugere ikke en del af det danske samfund? Altså, folk jeg møder på gaden? Jo. Og folk jeg møder på gaden kan have nøjagtig samme holdning som mig - ligeså vel, som de kan have den stik modsatte. At jeg sætter en debat op på baby.dk om cannabis, kan jeg virkelig ikke se problemet i!! I er sgu da helt normale mennesker - bare fordi I gerne vil have børn eller har børn, gør da ingen forskel i debatten om cannabis!

Anmeld

16. august 2012

Den lykkelige

Muhmi skriver:

Det skader da heller ikke nogle at blive inviteret, dem der ikke vil med kan TÆNKE "Nej tak" eller skrive det herinde istedet for at komme ud i en længere diskussion om hvorvidt det er sundt eller ej... Kan slet ikke forstå at folk skal hate så meget over så lidt altså...

Du havde vel ikke troet at man kunne skrive sådan en invitation og holde den på "nej tak deltager ikke" eller "jo vil gerne deltage".. der er jo lagt op til en kæmpe diskussion med det her....

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Den lykkelige skriver:

Jeg HAR læst HELE debatten!!!
Ja du skrev det og ja jeg siger det meget mulig at man også kan blive afhængig af mad.. MEN kan man jo egentlig blive afhængig af alt.. sove længe på sofaen, tv'et, mobilen osv..

..........................................................................................det har jeg jo sagt 

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Den lykkelige skriver:

Du havde vel ikke troet at man kunne skrive sådan en invitation og holde den på "nej tak deltager ikke" eller "jo vil gerne deltage".. der er jo lagt op til en kæmpe diskussion med det her....

Jeg har ikke lagt op til noget som helst. Jeg skrev intet i mit første indlæg!!! Jeg lavede bare et link til demostrationen og skrev, at I var velkomne... 

Anmeld

16. august 2012

Muhmi

Den lykkelige skriver:

Jamen du giver den bare gas, jeg forstår det bare ikke... Enten er man imod eller også er man for... Kan ikke se hvad diskussionen er...

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er lidt underligt at du vil have folk til at tro på det du ligger i tråden, men når andre så ligger links ind der går imod hvad du mener, så skriver du bare at det er løgn. Det synes jeg er lidt for nemt og en underlig måde at debattere på.

Det var lige det der sprang mig i øjnene

Skriver det er løgn??? Jeg har da netop givet thumps-up, til en der har lagt hårde beviser ud. At jeg så ikke helt forstår mig på tallene, er en anden sag. Jeg siger ikke folk lyver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeg har KUN sagt, at folk er uoplyste eller oplyst forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.