frkanonym skriver:
ja, denne debat er endeløs. og du må tydeligt kunne se, folk her på baby.dk er imod hash. så måske burde debatten bare blive lukket. man kommer ingen vegne med denne debat, vi går jo mere eller mindre "mange mod 1" ..
at du vil til den demonstration skal du næsten have lov til. men du får nok ikke ret mange her fra baby.dk med på den.
og du kan ingenting bevise overfor mig. jeg kender mange der ryger det, og jeg har været i selskab med dem, når de har gjort det, og jeg ved hvordan de reagerer på det. alle reagerer forskelligt, nogle bliver jo også aggressive af alkohol. men fri hash? NO f****** way!
Jeg forstår ikke argumentet "baby.dk".... Er baby.dk's brugere ikke en del af det danske samfund? Altså, folk jeg møder på gaden? Jo. Og folk jeg møder på gaden kan have nøjagtig samme holdning som mig - ligeså vel, som de kan have den stik modsatte. At jeg sætter en debat op på baby.dk om cannabis, kan jeg virkelig ikke se problemet i!! I er sgu da helt normale mennesker - bare fordi I gerne vil have børn eller har børn, gør da ingen forskel i debatten om cannabis!
Anmeld