"Så er I inviteret" - dem der har overset......:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Laulund87

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Hihi! ja det en go ting og "huske" hvad man nu engang har skrevet

Ja ærlig talt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Muhmi

nielsen80 skriver:

Synes altså det er lidt ærgeligt, hvis man på baby.dk, kun diskutere om man kan se en streg eller om nu pampers, aldi eller libero laver de bedste bleer. Der skal da være plads til en diskussion eller to der omhandler andre ting. Man kan jo lade vær med at deltage.

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Laulund87 skriver:

"Det er jo løgn. Og hvor er det bare ærgeligt, at de lyver Cannabis bliver brugt til medicin hele verden over"

Det her skriver du til et link så slap dog lige af med de vrede smileys

Eh, jeg siger da stadig ikke at nogen herinde lyver??? 

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

grøn · ært skriver:

Eh, jeg siger da stadig ikke at nogen herinde lyver??? 

Næ og det skriver jeg heller ikke at du gør.. Jeg skriver "du siger det er løgn" til links osv. Prøv at læse hvad jeg skriver

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Laulund87 skriver:

Det er jo et DEBATforum så jeg vil også mene, sorry, at du er lidt naiv hvis ikke du troede det ville blive debatteret

Når der bliver lavet en afstemning er det da også yderst sjældent der ikke kommer kommentarer. Synes det er ok med sådan en debat og synes egentlig ikke du bliver sablet ned. Synes mere det er dig der hidser dig op fordi du ikke lige fik de svar du regnede med.

Ej, hold nu op. Jeg hidser mig kun op, fordi folk putter ord i munden på mig. Jeg er helt rolig. Tror snart jeg slår en skid eller skider i bukserne, så afslappet er jeg. 

Jeg lavede ikke nogen afstemning. Jeg lavede et link. Så måtte folk jo melde sig til på fb. eller lade være. Dét var min hensigt. 

Anmeld

16. august 2012

Laulund87

grøn · ært skriver:

Ej, hold nu op. Jeg hidser mig kun op, fordi folk putter ord i munden på mig. Jeg er helt rolig. Tror snart jeg slår en skid eller skider i bukserne, så afslappet er jeg. 

Jeg lavede ikke nogen afstemning. Jeg lavede et link. Så måtte folk jo melde sig til på fb. eller lade være. Dét var min hensigt. 

Ja og så må du også forvente svar på det.

Jeg vil ikke mene sådan en smiley som den her  er afslappet, men hvad ved jeg

Men jeg har vist sagt det jeg ville i den her tråd nu

Anmeld

16. august 2012

karisima

Jeg synes det er super ærgeligt, at de har studeret "adolescence" også. Unge mennesker, folk under 18 burde IKKE indtage cannabis - ligeså vel som de ikke burde indtage alkohol eller andre stoffer!! :-( Deres hjerne er slet slet ikke udviklet nok. Jeg forstår umiddelbart overhovedet ikke hvad tallene betyder må jeg indrømme. Måske er mit engelske ikke godt nok... ?    ----  0.32 (95%CI 0.27–0.37) SD ?????

Når der står CI og SD er det bare forkortelser der bruges i statistisk (hhv konfidens interval og standard afvigelse). De fortæller noget om baggrunden for undersøgelsen, men det der er konklusionen fra undersøgelsen er at der er meget LILLE sandsynlighed for at cannabis IKKE har nogen betydningen på frekvensen af depressioner - det er lidt bagvendt men sådan fungerer det med statistik i videnskabelige undersøgelser.

p<0,001 betyder at der er under 0,1% sandsynlighed for at cannabis ikke har nogen effekt på at udvikle depressioner.

Hvad siger du til den konklusion?

Undersøgelsen er fortaget på en gruppe mennesker, der er fulgt fra ungdomsårene til voksen. Mener du ikke at det er et repræsentativt billede af det faktiske forbrug/misbrug af cannabis i befolkningen?

Anmeld

16. august 2012

andra

Nu blander jeg mig normalt ikke i denne slags diskussioner da der jo som sagt ALDRIG kommer en ænde på dette..

Men nu kan jeg altså ikke holde kæft

Jeg har en tidligere veninde, hun kan ikke fungere i dagligdagen hvis hun ik ryger et hoved fra morgenen af. Hun bliver direkte syg hvis hun ikke ryger. SÅ JO MAN KAN BLIVE AFHÆNGIG..

Har en Onkel som ryger hash, har gjort det i hele mit liv (snart 25 år) hans immunforsvar er så svækket at hvis han får et lille sår på benet kan det knap hele.

Min kæreste har røget en del hash i sin tid og han er ikke mærket af det...
Så det kommer an på hvilke personer der indager stoffet..

Engang var Coke også et lægemiddel.. og ja hvor er det i dag ?

Kender en som lider af svær angst, når det går helt galt for hende og hun får et anfald hjælper det hende dog at ryge en joint, da hun så slapper af, og derved ikke gør noget overilet eller andet.
Så kan både se de "Positive" sider men kan helt klart også se de negative sider.. og ja kan faktisk se flest negative sider...

Anmeld

16. august 2012

frkanonym

andra skriver:

Nu blander jeg mig normalt ikke i denne slags diskussioner da der jo som sagt ALDRIG kommer en ænde på dette..

Men nu kan jeg altså ikke holde kæft

Jeg har en tidligere veninde, hun kan ikke fungere i dagligdagen hvis hun ik ryger et hoved fra morgenen af. Hun bliver direkte syg hvis hun ikke ryger. SÅ JO MAN KAN BLIVE AFHÆNGIG..

Har en Onkel som ryger hash, har gjort det i hele mit liv (snart 25 år) hans immunforsvar er så svækket at hvis han får et lille sår på benet kan det knap hele.

Min kæreste har røget en del hash i sin tid og han er ikke mærket af det...
Så det kommer an på hvilke personer der indager stoffet..

Engang var Coke også et lægemiddel.. og ja hvor er det i dag ?

Kender en som lider af svær angst, når det går helt galt for hende og hun får et anfald hjælper det hende dog at ryge en joint, da hun så slapper af, og derved ikke gør noget overilet eller andet.
Så kan både se de "Positive" sider men kan helt klart også se de negative sider.. og ja kan faktisk se flest negative sider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.