"Så er I inviteret" - dem der har overset......:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.428 visninger
203 svar
0 synes godt om
15. august 2012

grøn · ært

Jeg lagde en video ud, som forklarer, hvad hamp og cannabis egentlig er. Jeg tror desværre bare mange af jer, ikke har set det indlæg.

Jeg lægger den ud her :-) (Der findes utallige flere dokumentarer om emnet - finder I det interessant, ligger de fleste af dem på youtube :-))

http://www.youtube.com/watch?v=C0zw9kS9O4c

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

grøn · ært

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2012

modesty

Hvorfor tror du at folk har overset? Der er en 7 siders lang debat og du har selv lige oppet den. Lad nu please være med at spamme.

Anmeld

16. august 2012

Loa

modesty skriver:

Hvorfor tror du at folk har overset? Der er en 7 siders lang debat og du har selv lige oppet den. Lad nu please være med at spamme.

Enig!

Har bevidst ikke givet mit besyv med!

Anmeld

16. august 2012

wamse

Jeg har set ALT for mange mennesker med et misbrug af hash og de bivirkninger, der er ved et misbrug, til at kunne synes, at det er åhh så uskyldigt

Anmeld

16. august 2012

Aabye

Hash skal IKKE gøres lovlig.. Jeg har set hvad et misbrug kan gøre ved folk.. Og det er IKKE sjovt..
Vil aldrig nogen sinde før helvede fryser til is, grise begynder at flyve og køer bliver kødædere støtte op om sådan et tiltag der..!

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Min kæreste har været MISBRUGER (er det ikke mere) Men han har stadig mén af det den dag idag! Det er IKKE for sjovt!!!

Det bør IKKE lovligøres!!!

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Prøv dog lige at trække vejret.

Gør jeg skade på folk ved at ligge denne video ud? Næppe! Kritiserer jeg dig, ved at lægge denne video ud? Næppe! Kritiserer du mig? Ja.
Jeg har lagt videoen ud i en ny tråd, fordi jeg synes fok skulle se den - og det er de færreste der læser en hel debat ugennem og dermed  finder videoen på s. 4. 

Vi har alle ytringsfrihed - og jeg synes da godt lige du kunne tale ordentlig til mig. Jeg er ikke et dårligt menneske, eller en der prøver at pisse på din sukkermad! 

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

Loa skriver:

Enig!

Har bevidst ikke givet mit besyv med!

Kan kun sige det samme til dig, som jeg har sagt til "modesty"

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

MorDk skriver:

Min kæreste har været MISBRUGER (er det ikke mere) Men han har stadig mén af det den dag idag! Det er IKKE for sjovt!!!

Det bør IKKE lovligøres!!!

Så lad os forbyde mad!!  Det kender jeg også folk der har misbrugt - og stadig har mén af i dag; og nogle dør endda af det. :-( (man dør ikke af cannabis eller hamp)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.