nielsen80 skriver:
Og det er netop "ingen bagside " der gør mig mistænksom
det siger mig, at der er noget af sandheden man skjuler for at få sin pointe frem eller at der simpelthen er ting man endnu ikke har undersøgt.
Et eksempel kunne være de meget i denne tråd omtalte psykoser - hvis cannabis kan forstærke en psykose, ja så er det da en bagside, og et fakta som man skal have med. Det kunne det måske være en dårlig ide at ordinere cannabis til folk i højrisiko for at udvikle psykose
jeg er ikke medicinsk uddannet, og kan derfor ikke udtale mig om specifikke ting, men min alm sunde fornuft siger mig, at jeg mangler nogle fakta. Jeg tror simpelthen ikke på, at et stof KUN gør gode ting Jeg siger ikke, at fordi der også er en bagside, så skal cannabis være ulovligt, jeg siger bare, at jeg som alm borger( og ja uvidende må du gerne kalde mig), enormt gerne vil have fakta om både fordele OG ulemper, også træffe min beslutning. Og i det kan det da meget vel være at fordelene ved cannabis er langt større end ulemper, ikke desto mindre så virker det useriøst på mig at man fuldstædig ignorere at der kan være også kan være skadelige effekter.
Jeg må erklære mig helt enig her 
Jeg ser det som dybt useriøst, at man udelukkende taler om, hvor godt det er.. Selvom det klart vil kunne gavne på nogle områder, hvis det blev frigivet, så finder jeg det ligeså mistænkeligt, at man ikke taler om, alle dem med psykoserne, osv.
Og en ting mere.. Kender vi ikke alle en gammel ryger? Sådan en man tydeligt kan se og mærke på ham, at han har røget for meget hash i sin tid.. Selvom man har beviser for, at det ikke er skadeligt, så kan vi jo se og mærke det på folk.
Anmeld