"Så er I inviteret" - dem der har overset......:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

grøn · ært

Line - med Bobben skriver:

Hash skal IKKE gøres lovlig.. Jeg har set hvad et misbrug kan gøre ved folk.. Og det er IKKE sjovt..
Vil aldrig nogen sinde før helvede fryser til is, grise begynder at flyve og køer bliver kødædere støtte op om sådan et tiltag der..!

Misbrug er forfærdeligt - men du kan misbruge alt. Så lad os da endelig forbyde alt......det er jo åbenbart vejen frem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

nielsen80

grøn · ært skriver:

Så lad os forbyde mad!!  Det kender jeg også folk der har misbrugt - og stadig har mén af i dag; og nogle dør endda af det. :-( (man dør ikke af cannabis eller hamp)

Jeg har set videoen, og må sige jeg generelt er meget imod ensidet propaganda videoer som denne. Man kunne lave en med de positive virkninger af nikotin også.....men at man ikke omtaler det, ændre altså ikke på, at der er skadelige virkninger ved cannabis også. Hvorfor ikke vise en reel video som omtaler BÅDE de negative og positive virkninger, også lade folk træffe et informeret valg?

Anmeld

16. august 2012

MorDk

grøn · ært skriver:

Så lad os forbyde mad!!  Det kender jeg også folk der har misbrugt - og stadig har mén af i dag; og nogle dør endda af det. :-( (man dør ikke af cannabis eller hamp)

Hver sin mening/holdning! Men hvor fedt er det at ryge i dyb psykose og være bange for alt og alle... og ikke kunne føre et normalt liv?

Sys slet ikke du kan samligne mad og HASH!

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

nielsen80 skriver:

Jeg har set videoen, og må sige jeg generelt er meget imod ensidet propaganda videoer som denne. Man kunne lave en med de positive virkninger af nikotin også.....men at man ikke omtaler det, ændre altså ikke på, at der er skadelige virkninger ved cannabis også. Hvorfor ikke vise en reel video som omtaler BÅDE de negative og positive virkninger, også lade folk træffe et informeret valg?

Du har tydeligvis ikke set videoen. Jeg kan ikke diskutere med dig, når du ikke ved hvad du taler om. Beklager. :-(

Anmeld

16. august 2012

grøn · ært

MorDk skriver:

Hver sin mening/holdning! Men hvor fedt er det at ryge i dyb psykose og være bange for alt og alle... og ikke kunne føre et normalt liv?

Sys slet ikke du kan samligne mad og HASH!

Der findes intet i cannabis, der kan give psykoser. Hash kan gøre ens symptomer stærkere - men det kan ikke påføre dem.

Anmeld

16. august 2012

MorDk

grøn · ært skriver:

Der findes intet i cannabis, der kan give psykoser. Hash kan gøre ens symptomer stærkere - men det kan ikke påføre dem.

Hvordan kan du være så SKRÅSIKKER?

Anmeld

16. august 2012

frkanonym

hvorfor er du så meget for, at cannabis skal gøres lovligt? hvad er meningen med det? ryger du selv? ryger nogle af dine nærmeste venner? eller hvad er grunden til, du absolut mener, vi skal støtte op omkring det?

folk har klare holdninger om sådanne ting, og jeg tvivler meget stærkt på, at uanset hvor mange tråede du opretter om emnet, ændrer folk ikke mening.

Anmeld

16. august 2012

MorDk

frkanonym skriver:

hvorfor er du så meget for, at cannabis skal gøres lovligt? hvad er meningen med det? ryger du selv? ryger nogle af dine nærmeste venner? eller hvad er grunden til, du absolut mener, vi skal støtte op omkring det?

folk har klare holdninger om sådanne ting, og jeg tvivler meget stærkt på, at uanset hvor mange tråede du opretter om emnet, ændrer folk ikke mening.

ENIG!

Anmeld

16. august 2012

Eliza

Misbrug er forfærdeligt - men du kan misbruge alt. Så lad os da endelig forbyde alt......det er jo åbenbart vejen frem....

de er da os godt igang med.

et forbud af (aml) smøger er da godt på vej.. 

syntes det virker fjollet at jagte rygerne og så give hashen fri?? 

Anmeld

16. august 2012

Tulle28

Underlig debat på et babyforum???? Hvad er pointen lige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.