Eva skriver:
Han var meget glad for den da han som forsigtig 2 år og 5 mdr. dreng startede...han var glad ved stuen men så valgte de at flytte ham til en anden stue, trods det at de på den lille stue sagde at han knyttede sig meget til de voksne...ingen af mine drenge har været rigtig glade ved bh.
Men altså...nu ville jeg nyde de måneder med ham og så håbe han var lidt styrket og ja, for at være sammen med mit barn....for børn SKAL jo ikke gå i børnehave.
Nå, men jo...jeg tænker nu om den lille bh der er i byen er bedre...få børn og mere struktur....hvad tror du??
Knus Eva..som fanme er ked
Altså hvis Konrad ikke er glad for at gå der hvor han er nu og han er en dreng der har brug for en meget strukteret børnehave og det kan du få hvis du flytter ham, så ville jeg da sandelig ikke værei tvivl om det et øjeblik.
Evt. så prøv da og ring og snak med den anden børnehave?
Men I er jo selvfølgelig to om dette. så selvom du helt vil være fri, ville jeg nok tage en snak med din eks og fortælle ham du vil ringe ned og snakke med den anden børnehave og høre hvad de siger... så har du jo i hvert fald informerede ham om det (hvis du altså ringer dertil

)
Altså min mening er også et barn skal i børnehave, da det er sundt og komme ud og få brandt noget krudt af sammen med andre børn. og ikke kun lige søskende! men jeg vil så også sige, det skal skisme ikke være for værd en pris..! ville aldrig sende et barn ulykkeligt i bærnehave flere dage i træk, så ville jeg nu finde en løsning, så jeg kan nu godt forstå dig!
Anmeld