Hmm....ville jeg være den onde mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså hvad er det da for en fyr du må trækkes med?! Han lyder da som en rigtig kedelig type... Hvorfor er han ikke glad og lettet over at du faktisk har MULIGHED for at tage dig af jeres lille mand når han nu tydeligvis ikke trives i den BH?   Altså det lyder da næsten til at I skulle sætte jer ned og få snakket ud om det der i virkeligheden trykker ham så meget at han er nødt til at spænde ben for dig og tage jeres søn med i faldet...

Ihvertfald: Stort kram herfra - øv hvor er det synd for dig og især Konrad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Ny mor

Eva skriver:

Tak...for dit svar-smiler- Desværre undrer det mig ikke at han nu bruger sdanne midler og på den måde rammer mig...det der gør mig ked er at børnehaven forhodler sig som de nu gør og fra starten af går ind og blander sig i en beslutning som slet ikke vedkommer dem...
Det med få dage, det vil de ikke have...det var det de startede med at brokke sig over til mig...at han ikke kom nok....så det var enten hverdag eller som jeg bestemte, lang ferie og så opstart forfra når jeg skal i skole...jeg vil jo bare gerne nyde at være sammen med min søn...pludselig er han stor og jeg er ikke vigtigst mere og så skal hans tid og liv da ikek leves med andre mennesker når hans mor er der...der kommer masser af tid til mig, om få år..
Knus Eva..og tak..

"Det med få dage, det vil de ikke have...det var det de startede med at brokke sig over til mig...at han ikke kom nok....så det var enten hverdag eller som jeg bestemte, lang ferie og så opstart forfra når jeg skal i skole"

hmm, hvor underligt  I vores bh foreslog de selv få dage fremfor ingen, da jeg sagde vi overvejede at genstarte ham til aug/sep. De havde haft flere forældre der havde haft 2 dage om ugen i en periode etc. etc. De mener det er bedre han lige siger hej en gang om ugen end slet ikke.......

Håber i finder en bedre og mere imødekommende bh.

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.