Hmm....ville jeg være den onde mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

BellaT

Synes det er skræmmende! Nej, et barn SKAL ikke i børnehave. Hold på dit, som du jo også gør.

Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

saxa

Jeg synes du skal gøre det du har det bedst med.. Men puha - hvor er det en træls situation du står i, med din spøgende x i baggrunden.. Hm.. Håber alt lykkedes for dig og Konrad.. Forældrene er dog dem der ved hva der er bedst for deres børn..! Har ikke lige læst hele tråden igennem, kun det første og det sidste..
Men håber du finder en bedre og måske mindre bhv til det lille pus..

Mange varmeherfra..

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

BellaT skriver:

Synes det er skræmmende! Nej, et barn SKAL ikke i børnehave. Hold på dit, som du jo også gør.

Helle...

Ja, er det ikke...jeg er så ked af det...og skuffet over at min x opfører sig så tarveligt igen...
Men tak, jeg kan heller ikke forstå hvorfor jeg ikke kan give ham de måneder i ro og fred og ikke kaos med 100 andre børn..
Knsu Eva..

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Jeg synes du skal gøre det du har det bedst med.. Men puha - hvor er det en træls situation du står i, med din spøgende x i baggrunden.. Hm.. Håber alt lykkedes for dig og Konrad.. Forældrene er dog dem der ved hva der er bedst for deres børn..! Har ikke lige læst hele tråden igennem, kun det første og det sidste..
Men håber du finder en bedre og måske mindre bhv til det lille pus..

Mange varmeherfra..

Tusind tak...det betyder meget...ja, jeg kan slet ikek finde rundt i det nu...er bare ked og synes jo lige meget hvad det kun går udover Konrad og de andre to..men i morgen tager jeg kontakt til den anden børnehave...tak for dit søde svar..
Knus Eva..

Anmeld

19. maj 2009

Pia

Hvad er din x grund/Mening om hvorfor han skal i bh mens du har ferie??
Er det fordi det ikke fungere for ham og have ham hjemme de dage han har ham eller hvad er det han ligger som grund??

Jeg kan godt forstå at du vil holde ham hjemme, hvis det er det du finder rigtigt..
Vi gør jo alle det vi finder bedst for vores børn..

Her komme Lærke i bh selvom jeg er på barsel..
Hun er ikke afsted hver dag og hun er max afsted i 6 timer..
I forhold til det barn Lærke er ville det aldirg kunne gå og holde hende hjemme mens jeg er på barsel..

Men hvis du ved med sikkerhed at din Konrad godt kan magte det og stadig falde til eneten i den nye eller den gamle bh når i når til september, så er det da det du skal holde på.. Ingen tvivl om det..

Det er jo et spørgsmål om at vi alle skal respekter de valg man som forældre gør..
At vi så alle er af forskellige opfattelser om hvor vidt det er godt for børn og komme i bh eller ikke.. Ja det er jo en ting vi kan diskutere fra nu af og til evighed..

Pia.

Anmeld

19. maj 2009

LotteN

Eva skriver:

Altså, han er kun lige blevet tre år og jeg har fri indtil sep....han skal have ferie i 7 uger om en måned....synes simpelthen ikke der er agumenter imod at holde ham hjemme...på ingen måde.
Og nej, i min verden er børnehaven kun et nødvendigtt onde...mine unger er skønne og jeg og dem nyder at være sammen-smiler- jeg tænker mit om forældre der går hjemme og sender små børn ud og passes af andre, men det må man acceptere lige såvel som goggerne sgu må acceptere at der er forældre der kan og vil deres børn.
Men jo, vi besøger den anden bh i morgen.
Knus og tak-smiler

Det lyder som en god ide... Håber du lige skriver imorgen om hvad de sagde og I så finder en løsning..!

Anmeld

19. maj 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Ej altså Eva, det lyder da godt nok ikke rart. Sikke da en opførsel fra din X. Hvorfor taler han ikke med dig om det i stedet for at gå bag om ryggen på dig på den måde... ØV!
Jeg håber det hele løser sig, og jeg kan sørme godt forstå din frustation.

Tanker herfra, Line.

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Det lyder som en god ide... Håber du lige skriver imorgen om hvad de sagde og I så finder en løsning..!

Tak...smiler- det skal jeg nok..
Stort kram

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

SØS skriver:

Ej altså Eva, det lyder da godt nok ikke rart. Sikke da en opførsel fra din X. Hvorfor taler han ikke med dig om det i stedet for at gå bag om ryggen på dig på den måde... ØV!
Jeg håber det hele løser sig, og jeg kan sørme godt forstå din frustation.

Tanker herfra, Line.

Tja...det er vidst blevet et livsmål for ham at gøre mit liv surt...tager bare al min energi og drengene betaler prisen..
Knus..

Anmeld

19. maj 2009

Honningblomst

Pia skriver:

Hvad er din x grund/Mening om hvorfor han skal i bh mens du har ferie??
Er det fordi det ikke fungere for ham og have ham hjemme de dage han har ham eller hvad er det han ligger som grund??

Jeg kan godt forstå at du vil holde ham hjemme, hvis det er det du finder rigtigt..
Vi gør jo alle det vi finder bedst for vores børn..

Her komme Lærke i bh selvom jeg er på barsel..
Hun er ikke afsted hver dag og hun er max afsted i 6 timer..
I forhold til det barn Lærke er ville det aldirg kunne gå og holde hende hjemme mens jeg er på barsel..

Men hvis du ved med sikkerhed at din Konrad godt kan magte det og stadig falde til eneten i den nye eller den gamle bh når i når til september, så er det da det du skal holde på.. Ingen tvivl om det..

Det er jo et spørgsmål om at vi alle skal respekter de valg man som forældre gør..
At vi så alle er af forskellige opfattelser om hvor vidt det er godt for børn og komme i bh eller ikke.. Ja det er jo en ting vi kan diskutere fra nu af og til evighed..

Pia.

Præcis...respekt for den enkeltes valg og respekt for at det er forældrene der ved bedst.
Ingen af mine børn har haftd et godt i børnehaven men børnehaven er jo heller ikke i stand til at ændre noget for barnet.
Kunne jeg så skulle han passes sammen med tre fire andre børn....og det samme burde de to andre have gjort.
De har bare ikke den samme måde at lege på som andre børn...ikke i den alder.
Men ja...min x mener jo bare som goggerne...sådan er han...og så mener han åbenbart at børnehaven er bedre en mig...hmm..
Knus Eva.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.