Pia skriver:
Hvad er din x grund/Mening om hvorfor han skal i bh mens du har ferie??
Er det fordi det ikke fungere for ham og have ham hjemme de dage han har ham eller hvad er det han ligger som grund??
Jeg kan godt forstå at du vil holde ham hjemme, hvis det er det du finder rigtigt..
Vi gør jo alle det vi finder bedst for vores børn..
Her komme Lærke i bh selvom jeg er på barsel..
Hun er ikke afsted hver dag og hun er max afsted i 6 timer..
I forhold til det barn Lærke er ville det aldirg kunne gå og holde hende hjemme mens jeg er på barsel..
Men hvis du ved med sikkerhed at din Konrad godt kan magte det og stadig falde til eneten i den nye eller den gamle bh når i når til september, så er det da det du skal holde på.. Ingen tvivl om det..
Det er jo et spørgsmål om at vi alle skal respekter de valg man som forældre gør..
At vi så alle er af forskellige opfattelser om hvor vidt det er godt for børn og komme i bh eller ikke.. Ja det er jo en ting vi kan diskutere fra nu af og til evighed..
Pia.
Præcis...respekt for den enkeltes valg og respekt for at det er forældrene der ved bedst.
Ingen af mine børn har haftd et godt i børnehaven men børnehaven er jo heller ikke i stand til at ændre noget for barnet.
Kunne jeg så skulle han passes sammen med tre fire andre børn....og det samme burde de to andre have gjort.
De har bare ikke den samme måde at lege på som andre børn...ikke i den alder.
Men ja...min x mener jo bare som goggerne...sådan er han...og så mener han åbenbart at børnehaven er bedre en mig...hmm..
Knus Eva.
Anmeld