fødsel efter lang latens face???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

M (:

Kay skriver:

jeps.... er nede på 8-15 imellem det skete her til frokost...

Uuuuh,  for, at der så snart sker noget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Kay

M (: skriver:

Uuuuh,  for, at der så snart sker noget! 

ja... nu må vi se... har lige taget en (opbrudt af veer) lur så er spændt på om de stadig følger den "fine" kurve....

Anmeld

14. august 2012

Camillos

Kay skriver:

jeps.... er nede på 8-15 imellem det skete her til frokost...

jubiiiiiiiiiii ! ... godt nu skal du altså FØØØDE!? Hvor langt tid skal der gå imellem før du skal på sygehuset?

Anmeld

14. august 2012

Kay

Camillos skriver:

jubiiiiiiiiiii ! ... godt nu skal du altså FØØØDE!? Hvor langt tid skal der gå imellem før du skal på sygehuset?

reglmæssige  4-5 min mimellem og 1 minuts varrighed...

glæder mig lidt til at se om der er sket noget med de veer for jeg har lige nuppet en lur (opbrudt af veer men kunne lure videre imellem dem)

Anmeld

14. august 2012

Camillos

Kay skriver:

reglmæssige  4-5 min mimellem og 1 minuts varrighed...

glæder mig lidt til at se om der er sket noget med de veer for jeg har lige nuppet en lur (opbrudt af veer men kunne lure videre imellem dem)

.....  GO GO GO FOR POKKER .. sender baby ophævnings klister og hepper på lillepigen skal ud..

Anmeld

14. august 2012

Kay

Camillos skriver:

.....  GO GO GO FOR POKKER .. sender baby ophævnings klister og hepper på lillepigen skal ud..

tak håber dælemer også hun ser at komme ud...

Anmeld

14. august 2012

crille

Kay skriver:

så slemme er mine veer heldigvis ik endnu... og hun skulle ligge rigtigt... men man ved jo aldrig...

jeg skal til JM i morgen og snakke igangsættelse da jeg i dag er 41+0 så håber der snart sker noget...

Husk nu på hvad du har fortalt tidligere om din smertetærskel. Syntes det er godt at du skal til jm i morgen og var jeg dig, tror jeg at jeg ville fortælle om det lidt værre end du føler det er Nogen gange, så skal man passe på med at være "supermand".. Nu har du altså gået meget meget længe. Både i den latente fase og inden det havde du også mange tegn.. 

Alt kun skrevet og tænkt i den bedste mening, håber i snart har den lille prinsesse i armene.

Anmeld

14. august 2012

Kay

crille skriver:

Husk nu på hvad du har fortalt tidligere om din smertetærskel. Syntes det er godt at du skal til jm i morgen og var jeg dig, tror jeg at jeg ville fortælle om det lidt værre end du føler det er Nogen gange, så skal man passe på med at være "supermand".. Nu har du altså gået meget meget længe. Både i den latente fase og inden det havde du også mange tegn.. 

Alt kun skrevet og tænkt i den bedste mening, håber i snart har den lille prinsesse i armene.

ja tænker også at sige noget i morgen hvis ik der sker noget inden...

Anmeld

14. august 2012

crille

MarieMor skriver:

Måske et råd efter at have læst med på nogle af alle historierne om et langt for forløb .. Synes det lyder som om der er flere hvor de har stået skævt ned i bækkenet ,, - måske det kunne være en ide at komme op og stå og vrikke lidt med måsen  For at få baby til at glide længere ned , og evt rette sig ud hvis den lille ligger lidt skævt ?

Bare en tanke 

Kan man det, kan man virkelig hjælpe til, ved "bare " at ryste med rumpen?  

Anmeld

14. august 2012

Kay

crille skriver:

Kan man det, kan man virkelig hjælpe til, ved "bare " at ryste med rumpen?  

dans dig en gang zumba

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.