merle2010 skriver:
åårhh jeg havde veer i 7 dage
var inde til tjek lørdag nat 40 + 0 da jeg havde regelmæssige veer med 5 min imellem... var overhovedet ikke åbnet og havde stadig 2 cm livmoderhals, så blev sendt hjem med sovedosis...
mandag var jeg inde igen da jeg havde regelmæssige veer med 7 min imellem, var åbnet 1cm og havde stadig 2 cm livmoderhals tilbage...
onsdag var jeg inde igen da jeg troede vandet sev, det var ikke vandet men meget tyndt udflåd.. var 2 cm åben og 1/2 cm livmoderhals tilbage...
lørdag fik jeg regelmæssige veer med 7 min mellemrum, det blev hurtigt til 2 min imellem..
kl 3 om natten var vi på fødegangen der var jeg 3 cm åben og satdig 1/2 cm livmoderhals tilbage.. jm sagde at hvis der ikke skete noget på en time blev vi sendt hjem igen
jeg gik helt amok og ville ikke hjem igen, havde haft veer on/off i 7 dage og havde ikke sovet i mange dage havde simpelthen så ondt.... og jeg var 41 + 0... efter en time kom hun og undersøgte mig 6 cm åben... han er født 06.08... de rigtige veer startede ved 01.30 tiden... så en fødsel på 4 en halv time...
han lå perfekt om kom ud efter 2 presseveer... det var min 2. fødsel...
det skal nok komme, jeg hepper på dig..