fødsel efter lang latens face???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.498 visninger
80 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2012

Kay

er der nogle der har erfaring med det??

sagen er den at jeg var til JM i torsdags og var 1-2 cm åben... har haft småveer med 20-60 minutter i mellem siden torsdag ved 14-15 tiden... og har i går snakket med FG der siger jeg er i den latente face af fødslen og at den for mig åbenbart er meget lang... ja snart 5 døgn

det går ok og jeg bruger det meste af dagen og natten på at tulle rundt, spise, drikke og sove imellem veerne... det er det råd fg gav... og de kunne ikke gøre andet end at smertestille hvis jeg fandt det nødvendigt... men føler det bare forkert at proppe medicin ind til den lille når der kan gå timer eller dage før hun kommer ud... med mindre det bliver fuldstendig u udholdeligt....

nå men er der andre hvis latente forløb har været langt?? og hvordan forløb resten af jeres fødsel?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Aabye

Det er ikke ligefrem en solstråle historie.. Men min veninde som for ikke så lang tid siden fødte gik i RIGTIG lang tid med veer også ca hver halve-hele time.. De blev aldrig regel mæssige.. Det viste sig at barnet lå helt forkert og det ente i et meget akut kejsersnit.. :/
Sygehuset ville heller ikke se hende, selvom hun slet ikke kunne holde ud at være nogen steder når veerne kom.. :/

Anmeld

14. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Ved min anden fødsel her i april varede min fødsel 4 dage. Altså var jeg faktisk i fødsel onsdag, det gik så i stå og havde veer frem til lørdag hvor jeg så endelig fødte. Jeg synes det var lidt udmattende, da jeg havde utroligt svært ved at få sovet ordentligt pga. de hyppige veer. Men da jeg endelig gik "rigtig" i fødsel gik det stærkt. De blev regelmæssige ved 16 tiden og han var født kl. 20.45.

Det viste sig også at lillefyren havde ligget på den samme måde i laaaaang tid, derfor havde han nok lidt svært ved at presse sig ordentligt ned i bækkenet. Men jeg fødte dog helt naturligt. Han måtte bare en tur til kiropraktor efterfølgende, da han havde hold i nakken

Held og lykke med fødslen

Anmeld

14. august 2012

Kay

Line - med Bobben skriver:

Det er ikke ligefrem en solstråle historie.. Men min veninde som for ikke så lang tid siden fødte gik i RIGTIG lang tid med veer også ca hver halve-hele time.. De blev aldrig regel mæssige.. Det viste sig at barnet lå helt forkert og det ente i et meget akut kejsersnit.. :/
Sygehuset ville heller ikke se hende, selvom hun slet ikke kunne holde ud at være nogen steder når veerne kom.. :/

så slemme er mine veer heldigvis ik endnu... og hun skulle ligge rigtigt... men man ved jo aldrig...

jeg skal til JM i morgen og snakke igangsættelse da jeg i dag er 41+0 så håber der snart sker noget...

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Jeg gik i 4½ døgn med veer og der skete bare ikke noget særligt, før dagen før igangsættelse... 

Anmeld

14. august 2012

Aabye

Kay skriver:

så slemme er mine veer heldigvis ik endnu... og hun skulle ligge rigtigt... men man ved jo aldrig...

jeg skal til JM i morgen og snakke igangsættelse da jeg i dag er 41+0 så håber der snart sker noget...

Håber da også snart der sker noget.. Du må da være ved at være utålmodig.. :p

Anmeld

14. august 2012

Kay

Rikke&Liam skriver:

Ved min anden fødsel her i april varede min fødsel 4 dage. Altså var jeg faktisk i fødsel onsdag, det gik så i stå og havde veer frem til lørdag hvor jeg så endelig fødte. Jeg synes det var lidt udmattende, da jeg havde utroligt svært ved at få sovet ordentligt pga. de hyppige veer. Men da jeg endelig gik "rigtig" i fødsel gik det stærkt. De blev regelmæssige ved 16 tiden og han var født kl. 20.45.

Det viste sig også at lillefyren havde ligget på den samme måde i laaaaang tid, derfor havde han nok lidt svært ved at presse sig ordentligt ned i bækkenet. Men jeg fødte dog helt naturligt. Han måtte bare en tur til kiropraktor efterfølgende, da han havde hold i nakken

Held og lykke med fødslen

da jeg blev undersægt ved jm torsdag fik jeg afvide at hun stod helt fast med hoved... og hun kunne mærke det nede fra... men det var netop også det jeg tænkte om det så pludselig kunne gå meget stærkt.... var det sådan fra det ene øjeblik til det andet at dine veer ændrede sig eller var det gradvist??

Anmeld

14. august 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Jeg gik i 4½ døgn med veer og der skete bare ikke noget særligt, før dagen før igangsættelse... 

og hvad skete der så?? fødsels beskrivelse tak

Anmeld

14. august 2012

Kay

Line - med Bobben skriver:

Håber da også snart der sker noget.. Du må da være ved at være utålmodig.. :p

jo... ret meget...  især fordi 2 jordmødre uafhængigt af hinanden havde sagt at jeg ikke ville gå til termin fordi jeg er hybermobil i mit bækken... dem bander jeg lidt af... mest på grund af falske forhåbninget

Anmeld

14. august 2012

Aabye

Kay skriver:

jo... ret meget...  især fordi 2 jordmødre uafhængigt af hinanden havde sagt at jeg ikke ville gå til termin fordi jeg er hybermobil i mit bækken... dem bander jeg lidt af... mest på grund af falske forhåbninget

Hihi.. Ja det kan jeg da godt forstå.. Jeg gik jo kun en dag over med min den første... Jeg fik at vide at jeg i HVERT fald ville gå 14 dage over.. Så jeg havde egentlig forberedt mig på 14 dage over tid og så igang sættelse.. Sådan blev det så ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.