med min søn havde jeg veer i 45 timer uden at åbne mig og det endte i akut ks fordi jeg ikke kunne åbne mig mere end ca 2 cm og fordi min søn og min krop var ved at være kørt helt af sporet....De ved ikke hvorfor det tog så lang tid uden at give mere edn de 2 cm, men de havde en teori om at han lå skævt og så for man ikke kraftige veer nok til at åbne sig af dem.
Den her gang havde jeg småveer fra kl 05 og kl 12 der tog jeg ind til tjek fordi jeg var bange for det ville gå som med min søn...så ville lige tjekkes. Veerne gjorde ondt og kunne kun stå stille mens de kom, men som 3 gangs mor vidste jeg godt de SLET ikke gjorde nok ondt desværre.
Til tjekke var jeg 1 cm åben og udslettet livmoderhals.Hun rodede derinde og vupti var jeg 3 cm åben. Gjorde herre nas i mens hun pillede.
Men det hjalp, der kom rigeligt gang i veerne:-)
Efter ca 1,5 time var jeg 4 cm åben ca og fik presseveer, hun blev født 20 min derefter.
Grunden til mine lange omstart veer var at hun lå som stjernekigger...
Så mine grunde for en lang opstart har altså været at de har ligget lidt forkert, og det er måske det samme med dig, at din krop ikke får trigget de helt rigtige punkter.
hvis jeg var dig ville jeg tage ind på svangregangen og få dem til at rode lidt dernede,det kan sætte lidt skub i tingene hvis de vil.
Anmeld