fødsel efter lang latens face???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Kay

Camillos skriver:

.....  GO GO GO FOR POKKER .. sender baby ophævnings klister og hepper på lillepigen skal ud..

8-12 min i mellem... og de er begynt at gøre noget mere ondt... sidder og triler på min fitness bold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MarieMor

crille skriver:

Kan man det, kan man virkelig hjælpe til, ved "bare " at ryste med rumpen?  

Synes at have læst om det i flere fødselsberetninger at man skal op og stå og og vrikke lidt hvis barnet skal have lidt hjælp til at glide længere ned .. Men om man skal være på et bestemt sted i fødslen eller hvordan aner jeg ikke , det var som sagt bare en tanke jeg fik 

Men tænk hvor lækkert det var hvis det virkelig kunne sætte gang i noget 

Anmeld

14. august 2012

crille

MarieMor skriver:

Synes at have læst om det i flere fødselsberetninger at man skal op og stå og og vrikke lidt hvis barnet skal have lidt hjælp til at glide længere ned .. Men om man skal være på et bestemt sted i fødslen eller hvordan aner jeg ikke , det var som sagt bare en tanke jeg fik 

Men tænk hvor lækkert det var hvis det virkelig kunne sætte gang i noget 

Ja præcis.. Skal til jm på torsdag og har selv gået med tanken om lillemanden måske står skævt. For trykket føles skævt og har læææænge haft temmelig ondt når jeg står på højre ben (fx når man tager bukser på)

Og kunne jeg selv gøre noget, så ville det jo være skønt  

Anmeld

14. august 2012

Aabye

Kay skriver:

8-12 min i mellem... og de er begynt at gøre noget mere ondt... sidder og triler på min fitness bold

Sidder og hepper på dig..

Held og lykke med det hele

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

Kay skriver:

Ihh hvor spændende ,, lyder godt der er begyndt at ske noget endelig ..

Hepper på det er ved at gå rigtig igang 

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

crille skriver:

Ja præcis.. Skal til jm på torsdag og har selv gået med tanken om lillemanden måske står skævt. For trykket føles skævt og har læææænge haft temmelig ondt når jeg står på højre ben (fx når man tager bukser på)

Og kunne jeg selv gøre noget, så ville det jo være skønt  

Er sikker på det ikke skader ihvert fald 

Anmeld

14. august 2012

crille

MarieMor skriver:

Er sikker på det ikke skader ihvert fald 

Du har så evigt ret.. Måsek man skulle smide lidt god musik på og tage en svingom.. hahaha

Anmeld

14. august 2012

Kay

Line - med Bobben skriver:

Sidder og hepper på dig..

Held og lykke med det hele

tak... de er ved at gøre ret ondt... men... stadig for langt i mellem... så vi går lige en tur med vuffen

Anmeld

14. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Ihh hvor spændende ,, lyder godt der er begyndt at ske noget endelig ..

Hepper på det er ved at gå rigtig igang 

jeps... efter en tur i centeret skete der lidt mere... og efter en tur på fitness bold gør det mere ondt... så nu afsted med vuffen en lille tur...

Anmeld

14. august 2012

Aabye

Kay skriver:

tak... de er ved at gøre ret ondt... men... stadig for langt i mellem... så vi går lige en tur med vuffen

Ja gør det.. Krydser for at du har født her om et par timer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.