fødsel efter lang latens face???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Det er jeg sikker på du skal , hvis det er vandet der er gået og du ikke selv går rigtig i fødsel i løbet af en 4 timer mener jeg , så skal du sættes i gang da der helst ikke må gå mere end 18 timer fra vandafgang til baby er ude pga infektionsrisiko .. Så jeg ville bestem ringe ind og høre ..

Og skal du derind skal du helst have et bind med så de kan tjekke farven 

Mener også de sige at selvom vandet bare siver så skal du helst kunne fylde et bind på en time ..

oki... men det er ik en time siden det begynte endnu jo  må nok hellere ringe der ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MarieMor

Kay skriver:

oki... men det er ik en time siden det begynte endnu jo  må nok hellere ringe der ind...

God ide.! Glæder mig til at høre mere 

Anmeld

14. august 2012

_-Kathrine-_

Synes du skal ringe derind og så smørre lidt tykt på hvis de afviser... Sig at du er ved at være lidt utryg ved situationen...
Synes godt nok det er længe du har haft det sådan uden at blive tjekket op på...
Håber snart I får jeres guld i armene... Det er den mest fantastiske ting I snart skal til at opleve!
pøj pøj med det hele...

Anmeld

14. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

God ide.! Glæder mig til at høre mere 

ihh jamen og så lige i dag når jeg skulle se de unge mødre

Anmeld

14. august 2012

Kay

_-Kathrine-_ skriver:

Synes du skal ringe derind og så smørre lidt tykt på hvis de afviser... Sig at du er ved at være lidt utryg ved situationen...
Synes godt nok det er længe du har haft det sådan uden at blive tjekket op på...
Håber snart I får jeres guld i armene... Det er den mest fantastiske ting I snart skal til at opleve!
pøj pøj med det hele...

ringer lige om lidt....

Anmeld

14. august 2012

Rosengreen

Neej, hvor bliver det spændende med dig nu!  Skulle lige ind og se om der var sket noget nyt med dig 

Er spændt på update 

Anmeld

14. august 2012

MarieMor

Kay skriver:

ihh jamen og så lige i dag når jeg skulle se de unge mødre

Haha ! Ja min søster nåede kun lige ind hendes anden gang da hun liiige skulle se desperate housewifes 

Anmeld

14. august 2012

merle2010

åårhh jeg havde veer i 7 dage

var inde til tjek lørdag nat 40 + 0 da jeg havde regelmæssige veer med 5 min imellem... var overhovedet ikke åbnet og havde stadig 2 cm livmoderhals, så blev sendt hjem med sovedosis...

mandag var jeg inde igen da jeg havde regelmæssige veer med 7 min imellem, var åbnet 1cm og havde stadig 2 cm livmoderhals tilbage...

onsdag var jeg inde igen da jeg troede vandet sev, det var ikke vandet men meget tyndt udflåd.. var 2 cm åben og 1/2 cm livmoderhals tilbage...

lørdag fik jeg regelmæssige veer med 7 min mellemrum, det blev hurtigt til 2 min imellem..

kl 3 om natten var vi på fødegangen der var jeg 3 cm åben og satdig 1/2 cm livmoderhals tilbage.. jm sagde at hvis der ikke skete noget på en time blev vi sendt hjem igen jeg gik helt amok og ville ikke hjem igen, havde haft veer on/off i 7 dage og havde ikke sovet i mange dage havde simpelthen så ondt.... og jeg var 41 + 0... efter en time kom hun og undersøgte mig 6 cm åben... han er født 06.08... de rigtige veer startede ved 01.30 tiden... så en fødsel på 4 en halv time...

han lå perfekt om kom ud efter 2 presseveer... det var min 2. fødsel...

det skal nok komme, jeg hepper på dig..

Anmeld

14. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Neej, hvor bliver det spændende med dig nu!  Skulle lige ind og se om der var sket noget nyt med dig 

Er spændt på update 

https://www.baby.dk/debat/187758pi1/foedsel/update-paa-foedsel-efter-lang-latens-face.aspx

den kom lige der...

Anmeld

14. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Haha ! Ja min søster nåede kun lige ind hendes anden gang da hun liiige skulle se desperate housewifes 

hihi ser også ud til jeg får lov at se det færdigt... update:

https://www.baby.dk/debat/187758pi1/foedsel/update-paa-foedsel-efter-lang-latens-face.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.