hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

det var også ret så meget. tør dog ikke skyde i dl

i går var det en helt håndfuld på en gang... det var så også lige efter  men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Rosengreen

fairlady skriver:

opdatering: har stadig veer, der er blevet lidt kraftigere. Så det går den rigtige vej Har efterhånden snakket med fg nogle gange. Og den sidste jeg snakkede med sagde "vi ses senere"...det har jeg også stærkt på fornemmelsen at vi gør! Så JUBII!!

Det går vist den rigtige vej   Held og lykke med det hele! 

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Kay skriver:

i går var det en helt håndfuld på en gang... det var så også lige efter  men alligevel

jeg tror det er helt normalt. Læste lige din tråd og vil bare sige til dig, at det er helt legalt at ringe ind til fg ang sådanne spørgsmål.

Har selv ringet ind her sidste gang fordi jeg bliver ved med at bløde og skulle da lige høre hvor meget det er legalt at bløde...

Anmeld

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

jeg tror det er helt normalt. Læste lige din tråd og vil bare sige til dig, at det er helt legalt at ringe ind til fg ang sådanne spørgsmål.

Har selv ringet ind her sidste gang fordi jeg bliver ved med at bløde og skulle da lige høre hvor meget det er legalt at bløde...

oki... sys bare det er synd hvis de nu har travlt...

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Kay skriver:

oki... sys bare det er synd hvis de nu har travlt...

det er jo deres arb. og de sidder jo netop ved tlf, så man kan nøjes med at få besvaret mange spørgsmål over telefonen, så man ikke skal komme derhen hvergang. Alternativet var jo at de skulle tjekke de fødene og kommende fødene på sygehuset.

Anmeld

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

det er jo deres arb. og de sidder jo netop ved tlf, så man kan nøjes med at få besvaret mange spørgsmål over telefonen, så man ikke skal komme derhen hvergang. Alternativet var jo at de skulle tjekke de fødene og kommende fødene på sygehuset.

ja det er jo rigtig nok

Anmeld

11. august 2012

Masig

fairlady skriver:

opdatering: har stadig veer, der er blevet lidt kraftigere. Så det går den rigtige vej Har efterhånden snakket med fg nogle gange. Og den sidste jeg snakkede med sagde "vi ses senere"...det har jeg også stærkt på fornemmelsen at vi gør! Så JUBII!!

wuhu, krydser fingre for der kommer en bebs senere idag...

Anmeld

11. august 2012

Masig

hvor er det altså spændende med alle de tegn i forskellige har... Tror også lige pludselig der bliver total baby boom og så kommer de bare... kunne godt forestille mig nogle af jer føder samme dag, for det er da godt nok ved at være tæt løb nu

Anmeld

11. august 2012

Kay

Masig skriver:

hvor er det altså spændende med alle de tegn i forskellige har... Tror også lige pludselig der bliver total baby boom og så kommer de bare... kunne godt forestille mig nogle af jer føder samme dag, for det er da godt nok ved at være tæt løb nu

jeps meget tæt løb

Anmeld

11. august 2012

babypudder

jeg har stadig mens agtige smerter som når jeg går kommer om i lænden men hvis jeg slapper af så er det kun smerter i underlivet som hvis jeg skulle have min mens. nogle der ved om det er med til at udvide mig og forkorte livmoderhalsen eller hvordan for det kan jeg ikk huske jeg har haft ved de 2 andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.