hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Kay

babypudder skriver:

jeg har stadig mens agtige smerter som når jeg går kommer om i lænden men hvis jeg slapper af så er det kun smerter i underlivet som hvis jeg skulle have min mens. nogle der ved om det er med til at udvide mig og forkorte livmoderhalsen eller hvordan for det kan jeg ikk huske jeg har haft ved de 2 andre?

sådan havde jeg det 1½ dag op til sidste jm besøg... og der var jeg 1-2 cm åben og med 1-2 cm livmorhals tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

babypudder

Kay skriver:

sådan havde jeg det 1½ dag op til sidste jm besøg... og der var jeg 1-2 cm åben og med 1-2 cm livmorhals tilbage

okay så må det jo være noget der laver et eller andet  overvejer også at ringe  og spørge FG om de ville give mig et tjek og se om der er ved at ske noget, for jeg blev ikk tjekket da jeg var til jordemoder i onsdags om jeg havde udvidet mig eller noget og syntes det er træls at gå i denne uvished men tror bare jeg får beskeden at jeg kan komme ind når jeg har fået veer eller noget lign.

Anmeld

11. august 2012

Kay

babypudder skriver:

okay så må det jo være noget der laver et eller andet  overvejer også at ringe  og spørge FG om de ville give mig et tjek og se om der er ved at ske noget, for jeg blev ikk tjekket da jeg var til jordemoder i onsdags om jeg havde udvidet mig eller noget og syntes det er træls at gå i denne uvished men tror bare jeg får beskeden at jeg kan komme ind når jeg har fået veer eller noget lign.

ved ik om de vil gøre det... men du kan jo prøve at høre...

Anmeld

11. august 2012

babypudder

Kay skriver:

ved ik om de vil gøre det... men du kan jo prøve at høre...

tror jeg heller ikk de vil så tror bare at jeg bliver hjemme og hygger med manden da vi er børnefri i denne weekend og så må vi se om lillebror melder sin ankomst inden hans søskende kommer hjem igen 

Anmeld

11. august 2012

Kay

babypudder skriver:

tror jeg heller ikk de vil så tror bare at jeg bliver hjemme og hygger med manden da vi er børnefri i denne weekend og så må vi se om lillebror melder sin ankomst inden hans søskende kommer hjem igen 

så skal weekenden bare nydes

Anmeld

11. august 2012

fairlady

opdatering: reelmæssige veer med 4½ minut imellem og veer af 45 sek varighed. Så det vare nok ikke alt for længe inden vi forlader hus og gæster...så må gæsterne passe sig selv

Anmeld

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

opdatering: reelmæssige veer med 4½ minut imellem og veer af 45 sek varighed. Så det vare nok ikke alt for længe inden vi forlader hus og gæster...så må gæsterne passe sig selv

hihi håber da så de hygger sig

god tur og god fødsel

Anmeld

11. august 2012

Camel

fairlady skriver:

Pøj pøj med det hele 

Spændende hvornår du kommer med Update...

Anmeld

11. august 2012

Kay

Camel skriver:

Pøj pøj med det hele 

Spændende hvornår du kommer med Update...

var også lige inde og tjekke inden jeg hopper i seng

Anmeld

11. august 2012

Camel

Kay skriver:

var også lige inde og tjekke inden jeg hopper i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.