hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.374 visninger
79 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Kay

god morgen så blev det lørdag... hvordan går det med alle de gravide?? dem med optræk til fødsel og "alle" jer med små bebser??

her er der abselut ingen forandringer fra i går  stadig bare "veer" agtigt noget on and off... og stik og jag...

tror simpelthend ikke hun vil ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

metski83

Kay skriver:

god morgen så blev det lørdag... hvordan går det med alle de gravide?? dem med optræk til fødsel og "alle" jer med små bebser??

her er der abselut ingen forandringer fra i går  stadig bare "veer" agtigt noget on and off... og stik og jag...

Er jo godt nok ikke gravid, men hepper på dig 

Har du egentlig fået tid til igangsættelse hvis hun ikke kommer inden ?

Anmeld

11. august 2012

Kay

metski83 skriver:

Er jo godt nok ikke gravid, men hepper på dig 

Har du egentlig fået tid til igangsættelse hvis hun ikke kommer inden ?

nej ik endnu... skal ringe på mandag og få en JM tid til om onsdagen hvor vi skal snakke igangsættelse... hvis altså ik der sker noget i weekenden

Anmeld

11. august 2012

crille

Kay skriver:

nej ik endnu... skal ringe på mandag og få en JM tid til om onsdagen hvor vi skal snakke igangsættelse... hvis altså ik der sker noget i weekenden

Godmorgen.. Skyndte mig til skærmen, for tænkte der måske var nyt fra TSJ.. Venter spændt

Anmeld

11. august 2012

metski83

Kay skriver:

Lad os håbe der sker inden 

Anmeld

11. august 2012

Rosengreen

Kay skriver:

Synes da godt nok det trækker i langdrag hos dig!  Øv altså, alle de tegn, men ikke ordentlige veer! 

Jeg har siden i går aftes og i løbet af natten, haft en del af de der plukveer som bidder lidt, så har sovet rigtig dårligt!  Igår aftes kom de faktisk meget regelmæssigt med ca 12 minutter i mellem, og varede 1 minut. 

Spændende om det fortsætter i dag, eller om det bare går i sig selv igen (Det gør det sikkert!)   

Ellers fejre vi lige at der i dag kun er en uge til termin 

Er spændt på at høre om der snart sker noget hos jer andre! Har tænkt meget på TSJ, håber hun sidder med sin lille pige i armene nu 

Anmeld

11. august 2012

Kay

crille skriver:

Godmorgen.. Skyndte mig til skærmen, for tænkte der måske var nyt fra TSJ.. Venter spændt

jeg venter også i spænning

Anmeld

11. august 2012

Kay

metski83 skriver:

Lad os håbe der sker inden 

jeps... har selv tippet på det bliver mandag

Anmeld

11. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Synes da godt nok det trækker i langdrag hos dig!  Øv altså, alle de tegn, men ikke ordentlige veer! 

Jeg har siden i går aftes og i løbet af natten, haft en del af de der plukveer som bidder lidt, så har sovet rigtig dårligt!  Igår aftes kom de faktisk meget regelmæssigt med ca 12 minutter i mellem, og varede 1 minut. 

Spændende om det fortsætter i dag, eller om det bare går i sig selv igen (Det gør det sikkert!)   

Er spændt på at høre om der snart sker noget hos jer andre! Har tænkt meget på TSJ, håber hun sidder med sin lille pige i armene nu 

ja det er møg iriterende... men håber på jeg at de åbner mere og mere  så første del bliver overstået på denne måde... for så slemt er det ik... der er 20-40 minutter i mellem smerterne og de vare kun 1 minut... så det er fint nok... men det jeg oplevede i går og lavede tråd om var så ret så klamt

men håber da der snart sker noget for nogle af jer andre også

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Rosengreen skriver:

lad os håbe at det bliver til mere... er da godt nok træls når det går i stå igen.

Jeg var jo så heldig sidste gang, at da jeg rent faktisk gik i gang, så stoppede det ikke igen, før jeg jo så fik kejsersnit... Så det er lidt uvandt for mig, at det sådan bare stopper igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.