Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joyce1986 skriver: Hun kommer før eller siden Jeg havde INGEN tegn overhovedet da jeg gik i seng om aftenen, før jeg vågner 01:15 ved at vandet går og 01:20 starter veerne. Så lige pludselig kan der ske noget sender da lige en masse vestøv afsted
Hun kommer før eller siden Jeg havde INGEN tegn overhovedet da jeg gik i seng om aftenen, før jeg vågner 01:15 ved at vandet går og 01:20 starter veerne. Så lige pludselig kan der ske noget sender da lige en masse vestøv afsted
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Håber jeg godt nok!Man vil jo helst gå i gang af sig selv - men det vigtigste er jo egentlig bare at lillepigen i maven har det godt.Hvad med dig - er veerne gået i sig selv igen?
Håber jeg godt nok!Man vil jo helst gå i gang af sig selv - men det vigtigste er jo egentlig bare at lillepigen i maven har det godt.Hvad med dig - er veerne gået i sig selv igen?
na... ved ik om det har været veer eller hvad... men de kommer stadig med 20-40 minutter i mellem
ja ud skal de jo nok komme før eller siden
Kay skriver: na... ved ik om det har været veer eller hvad... men de kommer stadig med 20-40 minutter i mellem
nielsen80 skriver: Hmmm det var da dybt frusterende for dig!!! Synes godt nok din krop den driller dig meget! Håber de snart tiltager i styrke, så du kan møde det lille mirakel i maven!
Hmmm det var da dybt frusterende for dig!!! Synes godt nok din krop den driller dig meget! Håber de snart tiltager i styrke, så du kan møde det lille mirakel i maven!
ja... men er nået det til at jeg ik gidder være irriteret... jeg slapper af og samler krafter og venter... og om lidt laver jeg pandekage dej som kan stå og trække til i aften
Kay skriver: ja... men er nået det til at jeg ik gidder være irriteret... jeg slapper af og samler krafter og venter... og om lidt laver jeg pandekage dej som kan stå og trække til i aften
nielsen80 skriver: God indstillingHvornår bliver du tilbudt i gangsættelse...her i kolding er det 10 dage over termin.
God indstillingHvornår bliver du tilbudt i gangsættelse...her i kolding er det 10 dage over termin.
41+4 eller 5... skalringe og bestille jm tid mandag hvis ik der sker noget... og der vil så blive sat tid til igangsættelse...
her er der heller ikk rigtig gang i noget havde nogle rigtig gode plukveer i morges efter sex og en tur til bageren med manden men det er stoppet igen og nu strammer det kun lidt i underlivet når jeg bevæger mig rundt.
men nu må han gerne komme ud har termin i morgen men det tror jeg ikk han har opdaget
Opdatering: Har så veer igen. Denne gang reelmæssige med 5 min og 25 sek imellem af 35 sek varighed. De er ikke så kraftige endnu, men håber at det vil blive til mere denne gang, da de jo er reelmæssige.
fairlady skriver: Opdatering: Har så veer igen. Denne gang reelmæssige med 5 min og 25 sek imellem af 35 sek varighed. De er ikke så kraftige endnu, men håber at det vil blive til mere denne gang, da de jo er reelmæssige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128