hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

crille

Rosengreen skriver:

Synes da godt nok det trækker i langdrag hos dig!  Øv altså, alle de tegn, men ikke ordentlige veer! 

Jeg har siden i går aftes og i løbet af natten, haft en del af de der plukveer som bidder lidt, så har sovet rigtig dårligt!  Igår aftes kom de faktisk meget regelmæssigt med ca 12 minutter i mellem, og varede 1 minut. 

Spændende om det fortsætter i dag, eller om det bare går i sig selv igen (Det gør det sikkert!)   

Ellers fejre vi lige at der i dag kun er en uge til termin 

Er spændt på at høre om der snart sker noget hos jer andre! Har tænkt meget på TSJ, håber hun sidder med sin lille pige i armene nu 

Uhh, det da også spændende med dig nu  

Tror der lige pludselig kommer et boom, jeg syntes i er mange der har tegn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

nielsen80

Nada, zip, Nothing...

det er status her - har ikke engang plukveer som jeg rigtig kan mærke. Vågner 1 højst 2 gange om natten, fordi jeg skal tisse, men falder i søvn med det samme igen. Som jeg har sagt før, jeg tror, jeg bliver den første kvinde, der er gravid i 11 måneder....

Håber I andre er længere end mig

Anmeld

11. august 2012

fairlady

i øvrigt -ja så går det sådan, at selv om veerne er gået i sig selv, så har jeg stadig jag i underlivet =lige der man også har ondt når man har menssmerter. Gerne når jeg er oppe og gå. Ved ikke om jeg skal tolke det som om baby, er rykket længere ned i bækkenet?

så jeg får nok ikke udrettet det store herhjemme idag. Skal så have gæster, men det må de jo tage med...

Anmeld

11. august 2012

nielsen80

fairlady skriver:

i øvrigt -ja så går det sådan, at selv om veerne er gået i sig selv, så har jeg stadig jag i underlivet =lige der man også har ondt når man har menssmerter. Gerne når jeg er oppe og gå. Ved ikke om jeg skal tolke det som om baby, er rykket længere ned i bækkenet?

så jeg får nok ikke udrettet det store herhjemme idag. Skal så have gæster, men det må de jo tage med...

Sender en masse vestøv - det må være ret frusterende, at det sådan kommer og går!

Jeg tror, det er en meget punktlig lille en du har i maven, som kommer på terminsdatoen

Anmeld

11. august 2012

fairlady

nielsen80 skriver:

Sender en masse vestøv - det må være ret frusterende, at det sådan kommer og går!

Jeg tror, det er en meget punktlig lille en du har i maven, som kommer på terminsdatoen

ja bare baby ikke er lige som storesøster, for hun er bestemt ikke punktlig! Hun kom 10 dage over termin og hun har desuden IKKE travlt om morgenen når vi skal afsted

Anmeld

11. august 2012

nielsen80

fairlady skriver:

ja bare baby ikke er lige som storesøster, for hun er bestemt ikke punktlig! Hun kom 10 dage over termin og hun har desuden IKKE travlt om morgenen når vi skal afsted

hihihihi

Det lyder nu somom at baby i maven snart vil ud - med alle de symtomer du har.

Anmeld

11. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Nada, zip, Nothing...

det er status her - har ikke engang plukveer som jeg rigtig kan mærke. Vågner 1 højst 2 gange om natten, fordi jeg skal tisse, men falder i søvn med det samme igen. Som jeg har sagt før, jeg tror, jeg bliver den første kvinde, der er gravid i 11 måneder....

Håber I andre er længere end mig

øv.. men lige pludselig sætter det sikkert igang uden forvarsel

Anmeld

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

ej hvor irriterende... havde lige troet du var igang med at føde nu

Anmeld

11. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

øv.. men lige pludselig sætter det sikkert igang uden forvarsel

Håber jeg godt nok!

Man vil jo helst gå i gang af sig selv - men det vigtigste er jo egentlig bare at lillepigen i maven har det godt.

Hvad med dig - er veerne gået i sig selv igen?

Anmeld

11. august 2012

JH12

Hun kommer før eller siden

Jeg havde INGEN tegn overhovedet da jeg gik i seng om aftenen, før jeg vågner 01:15 ved at vandet går og 01:20 starter veerne. Så lige pludselig kan der ske noget sender da lige en masse vestøv afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.