hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

fairlady

ja jeg er ikke kørt endnu, men regner med at køre inden for den næste time...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Kay

fairlady skriver:

ja jeg er ikke kørt endnu, men regner med at køre inden for den næste time...

så har du forhåbentlig født nu

Anmeld

12. august 2012

Kay

så blev det også søndag... vi tager en tur til mine forældre... og til stranden med hunden... så bliv ik nervøs for at jeg ik er på tror sgu ik der sker noget lige nu alligevel.... hun har det alt for godt der inde

Anmeld

12. august 2012

babymus77

Ud skal hun nok komme;-) Vi havde vores første tur i går aftes, hvor han hang i brystet hele aftenen... Græd og ville ikke sove før midnat... Tænker det måske er varmen? Og så måske for meget stimuli , havde gæster i går!!!  Nu sover han som en sten.... Rigtig god søndag til jer, må jeres lille datter snart komme ud til jer;-) 

Anmeld

12. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

så blev det også søndag... vi tager en tur til mine forældre... og til stranden med hunden... så bliv ik nervøs for at jeg ik er på tror sgu ik der sker noget lige nu alligevel.... hun har det alt for godt der inde

Skulle lige til at skrive, hvordan du havde det...Rigtig god tur til stranden. Nu hvor din slimprop højst sandsynlig er gået, så ville jeg være påpasselig med at gå i vandet pga af infektionsfare.

Jeg planlægger en 5km rask gåtur, håber det sætter gang i nogle plukveer(ja dem har jeg ikke engang, tror min krop er gået i stå 2 dage inden termin).

Anmeld

12. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Skulle lige til at skrive, hvordan du havde det...Rigtig god tur til stranden. Nu hvor din slimprop højst sandsynlig er gået, så ville jeg være påpasselig med at gå i vandet pga af infektionsfare.

Jeg planlægger en 5km rask gåtur, håber det sætter gang i nogle plukveer(ja dem har jeg ikke engang, tror min krop er gået i stå 2 dage inden termin).

bare rolig sopper kun

Anmeld

12. august 2012

Kay

babymus77 skriver:

Ud skal hun nok komme;-) Vi havde vores første tur i går aftes, hvor han hang i brystet hele aftenen... Græd og ville ikke sove før midnat... Tænker det måske er varmen? Og så måske for meget stimuli , havde gæster i går!!!  Nu sover han som en sten.... Rigtig god søndag til jer, må jeres lille datter snart komme ud til jer;-) 

tja det er jo ik til at sige... med de små hvad det er men godt han faldt til ro

Anmeld

12. august 2012

Tanjadamgaard

Her er der ikke andet end lidt mens-smerter og jag i underlivet, men vi vil også smutte på stranden nu og nyde solen 

Anmeld

12. august 2012

Mor til Magnus

Jeg har egentlig været medlem af gruppen fra starten af, men har ikke været så aktiv. Jeg har skrevet speciale der skulle afleveres og så har vi i forvejen en søn på 3 år, men nu er jeg på barsel og keeeeder mig Vil bare gerne have lillebror ud.

Jeg har termin 22/8, så har 10 dage til termin. Storebror er født i 38+0, så jeg er jo allerede 4 dage over tid, i følge min egen beregning

Jeg havde igår rigtig mange plukkeveer der kom regelmæssigt og varede 30-45 sek, så var egenligt ret sikker på at de ville udvikle sig til rigtige veer, men idag er de pist forsvundet

Ork jeg er utålmodig... Har idag været nede i byen, da der er by-fest og vi har været i cirkus og på hoppeborg (eller Magnus har været på hoppeborgen). Håber at de 3-4km vandren rundt har sat skub i nogle ting... ellers må jeg jo hoppe på manden i aften

Er spændt på om fairlady har født nu

Anmeld

12. august 2012

babypudder

ja så nåede man skam terminen i dag og stadig ingen baby men har haft veer igen i dag men ikk regelmessige men har haft ondt i lænden siden kl 10 i formiddags og regner med hvis det bliver ved at jeg ringer til FG i aften og spørg om de vil tjekke mig og give mig noget at sove på da jeg kun har sovet 2 x 3 timer i nat pga. tandpine så vil virkelig gerne sove men tror ikk jeg kan for min lænd.

håber mine veer gider komme igen og blive regelmessige ville være super dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.