hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Kay

babypudder skriver:

her er der heller ikk rigtig gang i noget havde nogle rigtig gode plukveer i morges efter sex og en tur til bageren med manden men det er stoppet igen og nu strammer det kun lidt i underlivet når jeg bevæger mig rundt.

men nu må han gerne komme ud har termin i morgen men det tror jeg ikk han har opdaget 

tror vist også der er nogle små nogle der skal lære datoerne når de kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

Opdatering: Har så veer igen. Denne gang reelmæssige med 5 min og 25 sek imellem af 35 sek varighed. De er ikke så kraftige endnu, men håber at det vil blive til mere denne gang, da de jo er reelmæssige.

for at det hele er godt igang lige nu

Anmeld

11. august 2012

Kay

update her fra...

vi fik uventet frokost besøg af svigermekanikken... så vi har siddet i haven og spist...

har satdig noget vee agtigtig noget med 20-60 min. i mellem... så ingen ændringer det...

men er lidt  over en masse slim... men der vil jeg skåne jer for detaljerne her og lave et nyt indlæg om det

Anmeld

11. august 2012

fairlady

opdatering: har stadig veer, der er blevet lidt kraftigere. Så det går den rigtige vej Har efterhånden snakket med fg nogle gange. Og den sidste jeg snakkede med sagde "vi ses senere"...det har jeg også stærkt på fornemmelsen at vi gør! Så JUBII!!

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Kay skriver:

update her fra...

vi fik uventet frokost besøg af svigermekanikken... så vi har siddet i haven og spist...

har satdig noget vee agtigtig noget med 20-60 min. i mellem... så ingen ændringer det...

men er lidt  over en masse slim... men der vil jeg skåne jer for detaljerne her og lave et nyt indlæg om det

havde også en masse slim for et par dage siden...så lad os håbe det er et tegn

Anmeld

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

opdatering: har stadig veer, der er blevet lidt kraftigere. Så det går den rigtige vej Har efterhånden snakket med fg nogle gange. Og den sidste jeg snakkede med sagde "vi ses senere"...det har jeg også stærkt på fornemmelsen at vi gør! Så JUBII!!

cool

Anmeld

11. august 2012

Kay

fairlady skriver:

havde også en masse slim for et par dage siden...så lad os håbe det er et tegn

hvor meget?? for det er ret meget jeg har haft... vi snakker nok næste 2 DL nu....

Anmeld

11. august 2012

MarieMor

fairlady skriver:

Ihh det lyder godt !! Held og lykke !!!

Anmeld

11. august 2012

fairlady

Kay skriver:

hvor meget?? for det er ret meget jeg har haft... vi snakker nok næste 2 DL nu....

det var også ret så meget. tør dog ikke skyde i dl

Anmeld

11. august 2012

fairlady

MarieMor skriver:

Ihh det lyder godt !! Held og lykke !!!

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.