hvordan går det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Kay

Mor til Magnus skriver:

Jeg har egentlig været medlem af gruppen fra starten af, men har ikke været så aktiv. Jeg har skrevet speciale der skulle afleveres og så har vi i forvejen en søn på 3 år, men nu er jeg på barsel og keeeeder mig Vil bare gerne have lillebror ud.

Jeg har termin 22/8, så har 10 dage til termin. Storebror er født i 38+0, så jeg er jo allerede 4 dage over tid, i følge min egen beregning

Jeg havde igår rigtig mange plukkeveer der kom regelmæssigt og varede 30-45 sek, så var egenligt ret sikker på at de ville udvikle sig til rigtige veer, men idag er de pist forsvundet

Ork jeg er utålmodig... Har idag været nede i byen, da der er by-fest og vi har været i cirkus og på hoppeborg (eller Magnus har været på hoppeborgen). Håber at de 3-4km vandren rundt har sat skub i nogle ting... ellers må jeg jo hoppe på manden i aften

Er spændt på om fairlady har født nu

"velkommen" kan godt forstå der ik har været meget tid... og det bliver da spændene hvprnår den lille kommer når den første kom før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Kay

babypudder skriver:

ja så nåede man skam terminen i dag og stadig ingen baby men har haft veer igen i dag men ikk regelmessige men har haft ondt i lænden siden kl 10 i formiddags og regner med hvis det bliver ved at jeg ringer til FG i aften og spørg om de vil tjekke mig og give mig noget at sove på da jeg kun har sovet 2 x 3 timer i nat pga. tandpine så vil virkelig gerne sove men tror ikk jeg kan for min lænd.

håber mine veer gider komme igen og blive regelmessige ville være super dejligt 

og hvordan går det så nu??

Anmeld

12. august 2012

Kay

vi nåede aldrig på stranden... min mors veninde ringede imens vi var på vej... og sagde der sprøjtede vand i hendes badeværelse... og manden er jo vvs'er så hjem og hente værktøjs kassen og afsted mod Gilleleje...

så jeg har nydt dagen med min mor og vores og deres hund i haven hos mor og far...

der var alt for mange mennesker på stranden der oppe til at soppe med hunden så det blev det ik til... men en is og en lille gå tur... og lækker mad og hygge...

der er noget i min mave og lænd der bidder og gør noget ondt her... men ved ski ik om det bliver til mere end det... nu må vi se...

kunne være sjovt at føde i morgen... der er det min afdøde elskede mormors føsdag

Anmeld

12. august 2012

babypudder

Kay skriver:

og hvordan går det så nu??

alt for roligt det er gået fuldstændigt i stå igen og det er endda efter en god gåtur hvor de bed rigtig godt men da jeg kom hjem og smed mig på sofaen for at få luft eftersom jeg gik en smule for stærkt for at få det i gang ja så gik det i stå igen 

nu er manden lige ovre og hjælpe nogle venner med at bære 2 sofaer op på 3 sal "overvejede" om jeg skulle gøre det men tænkte det nok var at overdrive 

men overvejer at gå en tur når han kommer hjem så må jeg se om det går i gang igen ellers må han sku give en god omgang sex senere for ud skal han helst i nat eller i morgen ellers skal han vente til onsdag for vores store datter skal starte i 0 klasse på tirsdag og det ville jeg jo meget gerne med til 

Anmeld

12. august 2012

Kay

babypudder skriver:

alt for roligt det er gået fuldstændigt i stå igen og det er endda efter en god gåtur hvor de bed rigtig godt men da jeg kom hjem og smed mig på sofaen for at få luft eftersom jeg gik en smule for stærkt for at få det i gang ja så gik det i stå igen 

nu er manden lige ovre og hjælpe nogle venner med at bære 2 sofaer op på 3 sal "overvejede" om jeg skulle gøre det men tænkte det nok var at overdrive 

men overvejer at gå en tur når han kommer hjem så må jeg se om det går i gang igen ellers må han sku give en god omgang sex senere for ud skal han helst i nat eller i morgen ellers skal han vente til onsdag for vores store datter skal starte i 0 klasse på tirsdag og det ville jeg jo meget gerne med til 

ja det kan jeg da godt forstå du gerne vil med til så må vi håbe han skynder sig... eller venter

Anmeld

12. august 2012

babypudder

Kay skriver:

ja det kan jeg da godt forstå du gerne vil med til så må vi håbe han skynder sig... eller venter

ja enten eller men det er første gang jeg prøver at gå over termin så han må gerne skynde sig for er virkelig ved at være utålmodig 

Anmeld

13. august 2012

Kay

babypudder skriver:

ja enten eller men det er første gang jeg prøver at gå over termin så han må gerne skynde sig for er virkelig ved at være utålmodig 

kender det godt... er selv 6 dage over i dag...

Anmeld

13. august 2012

Mor til Magnus

Jeg har lige oprettet et indlæg -live fra fg. Jeg har småveer uden pause. Det belaster selvfølgelig lillebror så er til observation..

Anmeld

13. august 2012

fairlady

Kay skriver:

så har du forhåbentlig født nu

Ja saa kom Han endelig ved aks i gaar på termin kl 12.20. Han var 51 cm og vejede 3560g. Vi bliver på sygehuset indtil aret er okay og så skal bedre og skriver db nårvi er hjemme igen

Anmeld

13. august 2012

Kay

fairlady skriver:

Ja saa kom Han endelig ved aks i gaar på termin kl 12.20. Han var 51 cm og vejede 3560g. Vi bliver på sygehuset indtil aret er okay og så skal bedre og skriver db nårvi er hjemme igen

hvor er det dejligt at høre... og glæder mig til at høre meget mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.