Bebsesmoar skriver:
Happy ending 
haha..Jeg forstår godt at du vil bytte hende når hun er strid! Men når det er gået over så knuselsker du jo den lille skid! Det er utrolig godt at din læge har været med i det her. Følte dig dig ikke gravid i de uger??! Det er jo crazy det der.. Min kæreste vil gerne have en mere,men det er jo let at ønske sig en mere når man er den der ikke skal kysse badeværelsesgulvet. Jeg gør det ikke igen! Han må købe en edderkop eller noget der kan fjerne hans fokus fra en bebs mere hvis det er det 
ha ha ha en edderkop ligefrem... føj hehe
nej kunne aldrig drømme om og komme af med hende... det er sådan mere en ønske tanke lige i siturationen hehe
men nu er mine piger jo også store 6 og 4½ og ja det er den yngste som var en lille stædig tøs den gang hehe...
nej følte mig endelig ikke gravid... havde smerter hele tiden på grund af jeg bløde for det var jeg ikke kun lidt... men sådan som når ens mens er på det højeste... sådan var det HVER DAG... fra uge 9 til uge 18.. og så stoppede det bare fra den ene dag til den anden... det syntes jeg var lidt underligt så ringede til lægen...
han syntes også det var underligt, så en tid ved scanning blev bestilt bare lige for og se om der sad noget som ik skulle være det... og HOVSE det gjorte der... en 18 uger gammel babs...
jeg havde slet ik fået mave eller taget på eller noget...
Anmeld