Sørens skriver:
TAK!!! for dit indlæg! Jeg har haft det på præcis samme måde!
Min mand og jeg har fået hjælp til at blive gravide og det er som om det gør at folk synes at så må man SLET ikke brokke sig!!!
Vores/min historie (prøver at gøre det kort og i punktform
)
1: Et års prøven på den "naturlige" måde uden held
2: En tur til lægen der sendte os begge videre til udredning
3: Jeg bliver undersøgt i alle ender og kanter og der er ingen problemer hos mig
4: Manden bliver undersøgt og efter MANGE undersøgelser, prøver osv finder man ud af at han har en kromosomfejl der gør ham steril
5: To år efter start, skal vi beslutte os for at vælge mellem 3 muligheder ; Adoption, Inseminering med donorsæd eller et liv uden børn. Vi vælger Inseminering.
6: Starter inseminering hos CFC på nørrebro. Bliver gravid efter 5 HÅRDE måneder! (mange op og nedture + bivirkninger)
7: Positiv test nytårsaftens morgen 2012 
8: Første cirka 16-17 uger forløber stort set uden gener! 
9: Derefter bryder helvedet løs!!! Rygsmerter, bækkenløsning, hoftesmerter, knæsmerter, halsbrand, Karpal tunnel syndrom, ødemer, huddimser, hæmorider, søvnløshed OG lige tilat toppe det af : Blev fyret fra mit arbejde!
10: i uge 35+36 efter 14 dage med kun 3-4 timers søvn hver anden nat. bliver jeg undrsøgt på Hvidovre og hos jordemoder og får at vide at grundet barnets store størrelse og at han vender opad er det bedst at få PK ( havde ellers håbet på alm fødsel) På dette tidspunkt brød jeg bare sammen af lettelse over at få det overstået så hurtigt som muligt!
11- Er nu sat til PK d.20/8 2012 

Vi er SÅ taknemmelige for at vi får vores ønskebarn og glæder os som vanvittige til at få ham! Men..........NEVER AGAIN!!!!!
Aaai hvaaad.... Fordi jeres baby er lavet på den måde og har taget lang tid at lave så må du ikke ytre dig? Gu må du da så! Man værdsætter måske et barn langt mere hvis det har været længe undervejs,meeeeen det ændre ikke at du er gravid som enhver anden gravid! Spændende med PKS d 20! Det er jo snart!!