venskab mellem mand og kvinde ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

hvor dejligt at det faktisk kan lade sig gøre - tror desværre bare det er meget sjældent

Det er sjældent ja, men dejligt når det lykkes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

Det er sjældent ja, men dejligt når det lykkes..

Anmeld

7. august 2012

Mor til Ella

FrkZier skriver:

tror du har fat i noget - tror faktisk det er nemmere for en kvinde kun at være ven med en mand, end det er for en mand kun at være venner med en kvinde?!

kvinder kan måske bedre styre sig?

Ja og så tror jeg at der ligger noget urtids et eller andet i det.

Altså mine kærester har altid set bedre ud end mine drengevenner, så når en kvinde vælger en ven, vælger hun ikke den hun er tiltrukket af...

hvor manden måske nogle gange tænker, "hvis nu vi bliver venner først" hvilket i mine øjne er helt galt

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Mor til Ella skriver:

Ja og så tror jeg at der ligger noget urtids et eller andet i det.

Altså mine kærester har altid set bedre ud end mine drengevenner, så når en kvinde vælger en ven, vælger hun ikke den hun er tiltrukket af...

hvor manden måske nogle gange tænker, "hvis nu vi bliver venner først" hvilket i mine øjne er helt galt

det også bare dumt/svært at basere et venskab på ' hvis nu det føre til noget' fordi så vil han vel slå til ligeså snart han for chancen?

Anmeld

7. august 2012

Mor til Ella

FrkZier skriver:

det også bare dumt/svært at basere et venskab på ' hvis nu det føre til noget' fordi så vil han vel slå til ligeså snart han for chancen?

Ja, og det er det jeg mener, det er nemlig sjældent pigens formål med venskaber

Anmeld

7. august 2012

miig1989

Man kan sagtens have venskab mellem mand og kvinde uden seksuelle spændinger.
Det har jeg i hvert fald. Og der har aldrig været noget mellem os.

men tror mske det kan have noget at gore med, hvordan man er blevet venner.

f.eks om det er en man har kendt siden starten af folkeskoken eller om man forst er blevet venner i teenage aarene, hbor der maaske kunne vre noget seksuel spaending mellem en af parterne, men at man i stedet "bare" er blevet venner ..

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Mor til Ella skriver:

Ja, og det er det jeg mener, det er nemlig sjældent pigens formål med venskaber

præcis - kan næsten fornemme ud fra de fleste svar, at dem der har mistet deres mandevenner har det været pga. af at manden så har 'ødelagt' det ved at ligge op til sex eller lign

Anmeld

7. august 2012

ONKC

FrkZier skriver:

og hvis du overhovedet ikke kendte ham? og din kæreste tog hjem og overnattede, alene velogmærke - ville du ikke have meega svært ved at acceptere det?

Jo, meget.

Anmeld

7. august 2012

ONKC

FrkZier skriver:

præcis - kan næsten fornemme ud fra de fleste svar, at dem der har mistet deres mandevenner har det været pga. af at manden så har 'ødelagt' det ved at ligge op til sex eller lign

Vil lige tilføje, at det ligeså godt kan være kvinden der ødelægger det. Det har jeg været ude for et par gange.

Anmeld

7. august 2012

Talbutikken

MorDk skriver:

Altså jeg har nogle gode mandevenner.... og der er INTET mellem os overhovedet og bliver det heller aldrig... så jeg sys det er noget fis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.