venskab mellem mand og kvinde ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

FrkZier

ONKC skriver:

Vil lige tilføje, at det ligeså godt kan være kvinden der ødelægger det. Det har jeg været ude for et par gange.

selvfølgelig kan det det, men er overbevist om det oftets bliver ødelagt pga. manden vil have sex

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

ONKC

selvfølgelig kan det det, men er overbevist om det oftets bliver ødelagt pga. manden vil have sex

Njae, andet er i hvert fald tabubelagt, men det er en helt anden snak..

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

Jeg synes det er en åndssvag teori, det er helt ude i tovene Hvad så med os biseksuelle - skulle vi være venneløse?!

Anmeld

7. august 2012

ONKC

Dinna88 skriver:

Jeg synes det er en åndssvag teori, det er helt ude i tovene Hvad så med os biseksuelle - skulle vi være venneløse?!

Hah, tænker det samme! Er også biseksuel

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

ONKC skriver:

Hah, tænker det samme! Er også biseksuel

Hæhæ... Weeeeeell.... Vi er bare venneløse så

Ej, joke aside. Jeg har altid haft flere venner af det andet køn end omvendt. Så jeg modstrider hendes teori

Anmeld

7. august 2012

jydeinden

FrkZier skriver:

Hej i tøser derude

Jeg sad igår og snakkede med en veninde omkring venskabet mellem mænd og kvinder. Min veninde holder fast i det ikke kan lade sig gøre, da der på et eller andet tidspunkt altid vil opstå en seksuel spænding mellem parterne..

- det er jeg så uenig i, men er faktisk ikke helt sikker alligevel, i det min eneste sådan rigtig tætte hankøns ven jeg har - er homoseksuel, så NEJ der opstår aldrig seksuel spænding der ()

Fra mit synspunkt afhænger det også af om fyren fx er single eller i forhold, fordi hvis han er single kan man jo frit ses så ofte man vil osv, men så er der vel stadig en risiko for at man ender i en situation hvor der kommer nogen sexuelle lyster ind i billedet?! men hvis han derimod er i forhold, er chancen for dette vel mindre? men hvad så med hans kæreste, det må da være svært at afbalancere forholdet mellem veninde og kæreste så kæresten ikke bliver utryg?

hvad er jeres indstilling til dette? har i selv hankøns venner i ses med ofte (som ca. en gang om ugen) evt. overnatter hos? kan det lade sig gøre uden der på et eller andet tidspunkt kommer sex ind i billedet?

altså både min kæreste og jeg har venner/veninder af samme køn som vores partner, og der er absolut intet seksuelt der

jeg tror det kommer meget an på om man overhovedet føler nogen tiltrækning af den kaliber, for gør man ikke jamen så ser jeg ingen grund til at man ikke kan være venner.

Anmeld

7. august 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Altså jeg har nogle gode mandevenner.... og der er INTET mellem os overhovedet og bliver det heller aldrig... så jeg sys det er noget fis.

Enig 

Jeg har også mange drengevenner, og der har intet været imellem os - og kommer det heller aldrig, det er venskabet for godt til 

Anmeld

7. august 2012

Kay

har ik læst hele tråden... men jeg vil bare lige sig at det sagtens kan lade sig gøre...

min mand har veninde som han har kendt siden han var 17 år... der havde ingen af dem kæreste... og siden har de begge haft kærester on and off og også været singel samtidig... og de har aldrig lavet noget eller haft lyst til det... ikke så meget som et kys... min mand fyldte 33 i går... så det er snart mange år de har kendt hinanden... og inden jeg lærte ham at kende var han singel i flere år og hun var singel da jeg lærte ham at kende... så jeg er bestemt ik nervøs for om der sker noget...

i starten tænkte jeg da lidt over det.... men så lærte jeg hende at kende... og så kunne jeg godt se det ik var et problem...

Anmeld

7. august 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

Hej i tøser derude

Jeg sad igår og snakkede med en veninde omkring venskabet mellem mænd og kvinder. Min veninde holder fast i det ikke kan lade sig gøre, da der på et eller andet tidspunkt altid vil opstå en seksuel spænding mellem parterne..

- det er jeg så uenig i, men er faktisk ikke helt sikker alligevel, i det min eneste sådan rigtig tætte hankøns ven jeg har - er homoseksuel, så NEJ der opstår aldrig seksuel spænding der ()

Fra mit synspunkt afhænger det også af om fyren fx er single eller i forhold, fordi hvis han er single kan man jo frit ses så ofte man vil osv, men så er der vel stadig en risiko for at man ender i en situation hvor der kommer nogen sexuelle lyster ind i billedet?! men hvis han derimod er i forhold, er chancen for dette vel mindre? men hvad så med hans kæreste, det må da være svært at afbalancere forholdet mellem veninde og kæreste så kæresten ikke bliver utryg?

hvad er jeres indstilling til dette? har i selv hankøns venner i ses med ofte (som ca. en gang om ugen) evt. overnatter hos? kan det lade sig gøre uden der på et eller andet tidspunkt kommer sex ind i billedet?

Det kan der da godt ..

Men jeg kan sagtens have drengevenner uden det betyder noget ..
Men jeg har da før oplevet der har været sket noget .. Enda med en som jeg har kendt hele livet  

Anmeld

8. august 2012

FrkZier

Kay skriver:

har ik læst hele tråden... men jeg vil bare lige sig at det sagtens kan lade sig gøre...

min mand har veninde som han har kendt siden han var 17 år... der havde ingen af dem kæreste... og siden har de begge haft kærester on and off og også været singel samtidig... og de har aldrig lavet noget eller haft lyst til det... ikke så meget som et kys... min mand fyldte 33 i går... så det er snart mange år de har kendt hinanden... og inden jeg lærte ham at kende var han singel i flere år og hun var singel da jeg lærte ham at kende... så jeg er bestemt ik nervøs for om der sker noget...

i starten tænkte jeg da lidt over det.... men så lærte jeg hende at kende... og så kunne jeg godt se det ik var et problem...

tror desværre bare det ofte sker at hvis en mand og kvinde er gode venner, manden får en kæreste så bliver en jaolux og så dør venskabet.. eller så prøver manden på et eller andet tidspunkt at ligge op til noget sexuelt og så dør den ligesom også

men igen.. tænker også.. hvorfor sku de dog ikke kunne være venner altså, velkommen til den moderne verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.